Strona 2 z 3

: 2011-11-26, 16:20
autor: Damian_Łódź
Jak tam plany z CB100 i Porsche bo jestem ciekaw ewentualnego montażu i wyglądu ?


Pozdrawiam

: 2011-11-26, 17:06
autor: Hasan-Łódź
Na razie zostaje prawdziwe radio i prawdziwa antena :)

: 2011-11-26, 17:28
autor: balbi
Hasan-Łódź pisze:Na razie zostaje prawdziwe radio i prawdziwa antena :)
i tego sie trzymaj Przemo :shrek:

: 2011-11-26, 17:40
autor: krzysiekpian
Instalacja bardzo fajna. Może i ja u Siebie zrobię antenkę w dziurkę na dach.

: 2011-11-26, 23:47
autor: Hasan-Łódź
Niebawem pewnie zagości w aucie Connex 3300 HP tylko muszę znaleźć sposób na zawężenie odbiornika :) Co do anteny być może będzie Turbo 3000, z tym, że nigdzie nie mogę znaleźć swojej starej 3000 Black :( Przepadła gdzieś w garażu.

: 2011-11-27, 00:08
autor: Przem78
Hasan-Łódź pisze:Niebawem pewnie zagości w aucie Connex 3300 HP tylko muszę znaleźć sposób na zawężenie odbiornika :)
Nie przesadzaj Connex daje rade :mrgreen:
Hasan-Łódź pisze:Co do anteny być może będzie Turbo 3000, z tym, że nigdzie nie mogę znaleźć swojej starej 3000 Black :( Przepadła gdzieś w garażu.
Tu widzę jeden "-" pytasz się z centrum Łodzi a odpowiedzi masz z pod Rosyjskiej granicy :-P T2k moim zdaniem jest optymalna, T3K i T5K jest trochę za za długa i za daleko się leci przy lokalu

BTW wpadnę w wolnej chwili i coś będziemy konstruować na podstawie promiennika z Titanium 1400 (black) jeszcze nie wiem czy coś 1.5 m czy ok 1m ale coś na pewno :-P

: 2011-11-27, 00:10
autor: Hasan-Łódź
A niech Hustlery i inne badziewia spadają z dachów, nie mój problem ;)

: 2011-11-27, 00:16
autor: Przem78
Hasan-Łódź pisze:A niech Hustlery i inne badziewia spadają z dachów, nie mój problem ;)
To, że spadnie to mały penis ale jak zostawi wypaloną dziurę.... :mrgreen: też lubię daleko zalecieć ale wolę wiedzieć co się dzieje pomiędzy Łodzią a granicą.... :-P

: 2011-11-27, 20:05
autor: Lasmen
Wiele osób tak montuje radio a jak to jest z podsuwaniem fotela (niski pasażer lubiący siedzieć na szybie) i czy nie ma problemu z otwieraniem schowka? A co do silnika to przyznaję rację jednostki naprawdę przyzwoite, choć te wysilone (245 KM i więcej) są zbyt delikatne. Choć miałem okazję jeździć trójką z nowym 2 litrowy 184 KM dieslem i trzeba przyznać że auto prawie idealne. Oszczędne i naprawdę dynamiczne.

: 2011-11-27, 22:07
autor: Hasan-Łódź
Moja pasażerka ma fotel w pozycji leżakującej, więc nikomu to nie przeszkadza :) Przy małych radiach typu PC-122 czy Uniden 68 schowek otwiera się do końca. Przy kobyłach typu Galaxy 95T2 czy Magnum S9 schowek opiera się na radiu (wszystko da się swobodnie i szybko wyciągnąć ze schowka).

4 cylindrowy diesel w porównaniu do 6 cylindrów zawsze będzie ułomny ;)

: 2011-11-27, 22:10
autor: Lech
Hasan-Łódź pisze:4 cylindrowy diesel w porównaniu do 6 cylindrów zawsze będzie ułomny
nie obrażaj mojego diesla :-(

: 2011-11-27, 22:14
autor: Hasan-Łódź
Ależ tu nie ma się co obrażać na rzeczywistość.
To tak jakbyś porównał 4-cyl benzynę do R6. Po prostu inna liga i tyle.

: 2011-11-27, 22:15
autor: Lech
oj tam :-( nie jego wina że ma 4 gary, na zlocie się zamienimy na chwilę w celach testowych :shrek:

: 2011-11-28, 00:12
autor: bartek1706
Hasan-Łódź pisze:Ależ tu nie ma się co obrażać na rzeczywistość.
To tak jakbyś porównał 4-cyl benzynę do R6. Po prostu inna liga i tyle.
Dzisiaj miałem okazję zarówno sie przejechać jak i zostać przewiezionym 528xi (f10) i gdybym miał wybierać pomiędzy 3 litrowym 260 konnym silnikiem i 2 litrowym 245 konnym ze względów akcyzowych oczywiście wybrałbym ten drugi. Aaa i dźwiękiem nie był ułomny w stosunku do R6. Do V8 już tak :mrgreen:

: 2012-01-09, 22:52
autor: PanMloteczek
Witam, a ja mam pytanie, jak jest z kierunkowoscia? To radyjko to 4w nadaje i taki zasiek? Czy ten zasiego to po podkreceniu? Pytam na powaznie. Pozdrawiam.