Ja jednak zostanę przy opinii, że lepiej mieć dostęp do radia Choćby nawet rzadko, ale potrzeba ruszyć gałką. Ważne, że autorowi to nie przeszkadza Dobrze działające ASC mogłoby w tej sytuacji pomóc, choćby w wycięciu nagłych zakłóceń przemysłowych, ale mało które takie jest.k0nr4d pisze:Moim zdaniem Johnny I również jest radiem, które nie wymaga kręcenia
e46 touring 2002 i president johnny 1
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
dokladnie, ale radio za klapka tez fajnie zreszta ja tez mam za klapka. Instalacja antenowa ok, ale jakos nie podoba mi sie antena na relingu. Jak masz antene od gsm to ja wywal i tam daj antene od cb ja tak zrobilem.bub pisze:Najbardziej podoba mi się wyjście na mic-a Świetnie zrobione
Nissan Pulsar:
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
nie namawiam abys wiercil bo sam bym tego nie robil.... a tak szczerze to w erze smartfonow uzywasz fabrycznego gsm? Przestan sie bronic tylko sprawdz moim zdaniem lepiej.....melvin pisze:antena od GSM obsługuje też fabryczny GPS więc musiałem szukać alternatywy, a dziur sobie w aucie nie będę wiercił... :)
Nissan Pulsar:
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
na jednym ze zdjęć widać mojego smartfona :P
co do gsm to używam komórki w aucie ale jak pisałem antena obsługuje GPS a skoro jest, do tego jest sprawny i z w miarę aktualnymi mapami to chcę żeby nadal tam był i działał w razie awarii larka. do tego potrzebny mi jest łatwy dostęp do anteny bo muszę ją codziennie składać gdyż mój garaż ma tylko 2m wysokości :/
co do gsm to używam komórki w aucie ale jak pisałem antena obsługuje GPS a skoro jest, do tego jest sprawny i z w miarę aktualnymi mapami to chcę żeby nadal tam był i działał w razie awarii larka. do tego potrzebny mi jest łatwy dostęp do anteny bo muszę ją codziennie składać gdyż mój garaż ma tylko 2m wysokości :/
jezeli uzywasz to inna sprawa ja w moim aucie nie uzywam wiec wymontowalem rekina. Tylko nie jestem za relingiem nawet wczoraj sprawdzalismy u kolegi w aucie i na podstawie magnetycznej mial mocniejsze nadawanie i odbieranie sygnalu niz na relingu. Uchwyt z relingu ustapil miejsca podstawie magnetycznej. Na koniec dodam jezli Ty jestes zadowolony to i ja sie ciesze.melvin pisze:na jednym ze zdjęć widać mojego smartfona :P
co do gsm to używam komórki w aucie ale jak pisałem antena obsługuje GPS a skoro jest, do tego jest sprawny i z w miarę aktualnymi mapami to chcę żeby nadal tam był i działał w razie awarii larka. do tego potrzebny mi jest łatwy dostęp do anteny bo muszę ją codziennie składać gdyż mój garaż ma tylko 2m wysokości :/
Pozdrawiam
Nissan Pulsar:
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800