ipIV, piepszysz głupoty.
Wyręcze i napiszę za kolege Pitera1303.
Radio pierwsze z brzegu, Uniden 68. Tylko nie wiem jednego. ASC ma pracowac lepiej czy gorzej od J/H III? Jezeli ma pracować gorzej to Uniden sie nie nada
A jezeli chcesz montować H-1000 do samochodu to raczej nie widziales tego kabla na zywo
Jest grubości palca wskazującego u ręki. Poza tym... wątpie abyś znalazł LC-27 pod ten kabel.
Punto 2
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
No jak te TTI maja wyswietlacze gorsze niz kalkulator (tam pod kazdym katem widac ) to trzeba kombinowac. Presidenty czy unidenki z klasycznymi ledami nie maja takich problemow.ipIV pisze:Z punktu widzenia kierowcy wtedy patrzę na radio od dołu -> nic na wyświetlaczu nie widać, żeby coś zobaczyć to trzeba głowę wychylić nad ręczny :)
Alan 87 + Densei EC-2018 + 5/8 fali
-----
Omega B Kombi + President Wilson + FD1818 + Stary Lemm Magnum AT-71 1,5m
-----
Omega B Kombi + President Wilson + FD1818 + Stary Lemm Magnum AT-71 1,5m
A no możliwe, mizerne doświadczenie z cb mam.ipIV, piepszysz głupoty.
Jestem ciekaw czym to asc różni się od asc walkera?Dawid pisze:Radio pierwsze z brzegu, Uniden 68. Tylko nie wiem jednego. ASC ma pracowac lepiej czy gorzej od J/H III? Jezeli ma pracować gorzej to Uniden sie nie nada
Poza tym średnio mnie interesuje jak działa asc na bazie, bo tam asc nie jest potrzebne. Bardziej mnie interesuje jak działa w mobilu, jak przejadę pod linią WN czy trzaski się nie przebijają, czy tramwaj przejedzie - to samo itp.
Ja chcę mieć w samochodzie spokój tj, żadnych sygnałów które ledwo zrozumieć można itp. bo to zwyczajnie irytuje.
Widziałem, taki z kumplem ciągneliśmy do ant wifi.A jezeli chcesz montować H-1000 do samochodu to raczej nie widziales tego kabla na zywo
Nie takie kable są montowane w samochodzie, a o 3cm średnicy wiązkach przewodów nie wspomnę.
Na pewno jakoś dałoby sie to zrobić, dla chcącego nic trudnego.Dawid pisze:wątpie abyś znalazł LC-27 pod ten kabel.
Ale dajcie spokój już z tym kablem przyczepiliście się go jak rzep do psiego ogona. Jaki kabel zamontuję moja sprawa czy bedę miał z tym problemy - również moja sprawa najwyżej wydam niepotrzebnie aż 20zł ;) Zawsze można ratować sie rzeźbą np krótką przejściówką ze zwykłego kabla bo każdy czwórnik obciążony impedancją falową ma impedancję wejściowa równą impedancji falowej, wiec działać będzie. Jak by to działało w praktyce to by się okazało rzecz jasna. Przecież człowiek uczy się na własnych błędach Tu koszty nie są duże wiec mozna sobie na to pozwolić.
Faktmaksiu pisze:No jak te TTI maja wyswietlacze gorsze niz kalkulator
Najgrubszy przewód w samochodzie to auto kabel i ma 5mm grubości . 3cm grubość wiązki w aucie to standard . Są miejsca , gdzie grubość wiązki dochodzi do 8cm , i jest tam okolo 100 różnej grubości przewodów . Mam to na codzień , bo pracuję w VW Elektrosystemy , gdzie są produkowane kompletne instalacje elektryczne do wszystkich modeli tego koncernu.