Punto 2

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 2249
Rejestracja: 2008-02-02, 20:47
Lokalizacja: Kościerzyna JO84XC

Post autor: Dawid »

ipIV, piepszysz głupoty.

Wyręcze i napiszę za kolege Pitera1303.

Radio pierwsze z brzegu, Uniden 68. Tylko nie wiem jednego. ASC ma pracowac lepiej czy gorzej od J/H III? Jezeli ma pracować gorzej to Uniden sie nie nada :mrgreen:

A jezeli chcesz montować H-1000 do samochodu to raczej nie widziales tego kabla na zywo :shock:
Jest grubości palca wskazującego u ręki. Poza tym... wątpie abyś znalazł LC-27 pod ten kabel.

- Galaxy DX95T2 + Densei EC 2002 + Lemm AT 107 Super 16 + SS-830 + ......

- Uniden 68 LTW + Diamond CR-11

- Albrecht AE6890 + FD 2020 + Gamma 90 + KLS-120

- Cobra 19 PLUS + Florida

- Intek H-520
Awatar użytkownika
maksiu
Posty: 154
Rejestracja: 2009-12-02, 16:06
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: maksiu »

ipIV pisze:Z punktu widzenia kierowcy wtedy patrzę na radio od dołu -> nic na wyświetlaczu nie widać, żeby coś zobaczyć to trzeba głowę wychylić nad ręczny :)
No jak te TTI maja wyswietlacze gorsze niz kalkulator (tam pod kazdym katem widac :-P ) to trzeba kombinowac. Presidenty czy unidenki z klasycznymi ledami nie maja takich problemow. 8-)
Alan 87 + Densei EC-2018 + 5/8 fali
-----
Omega B Kombi + President Wilson + FD1818 + Stary Lemm Magnum AT-71 1,5m
ipIV
Posty: 7
Rejestracja: 2010-01-30, 17:55
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: ipIV »

ipIV, piepszysz głupoty.
A no możliwe, mizerne doświadczenie z cb mam.
Dawid pisze:Radio pierwsze z brzegu, Uniden 68. Tylko nie wiem jednego. ASC ma pracowac lepiej czy gorzej od J/H III? Jezeli ma pracować gorzej to Uniden sie nie nada
Jestem ciekaw czym to asc różni się od asc walkera?
Poza tym średnio mnie interesuje jak działa asc na bazie, bo tam asc nie jest potrzebne. Bardziej mnie interesuje jak działa w mobilu, jak przejadę pod linią WN czy trzaski się nie przebijają, czy tramwaj przejedzie - to samo itp.
Ja chcę mieć w samochodzie spokój tj, żadnych sygnałów które ledwo zrozumieć można itp. bo to zwyczajnie irytuje.

A jezeli chcesz montować H-1000 do samochodu to raczej nie widziales tego kabla na zywo
Widziałem, taki z kumplem ciągneliśmy do ant wifi.
Nie takie kable są montowane w samochodzie, a o 3cm średnicy wiązkach przewodów nie wspomnę.
Dawid pisze:wątpie abyś znalazł LC-27 pod ten kabel.
Na pewno jakoś dałoby sie to zrobić, dla chcącego nic trudnego.

Ale dajcie spokój już z tym kablem przyczepiliście się go jak rzep do psiego ogona. Jaki kabel zamontuję moja sprawa czy bedę miał z tym problemy - również moja sprawa najwyżej wydam niepotrzebnie aż 20zł ;) Zawsze można ratować sie rzeźbą np krótką przejściówką ze zwykłego kabla bo każdy czwórnik obciążony impedancją falową ma impedancję wejściowa równą impedancji falowej, wiec działać będzie. Jak by to działało w praktyce to by się okazało rzecz jasna. Przecież człowiek uczy się na własnych błędach :evill: Tu koszty nie są duże wiec mozna sobie na to pozwolić.

maksiu pisze:No jak te TTI maja wyswietlacze gorsze niz kalkulator
Fakt :!:
Awatar użytkownika
Piter1303
Posty: 533
Rejestracja: 2009-11-22, 15:00
Lokalizacja: ZCH / FG J073QE
Kontakt:

Post autor: Piter1303 »

Najgrubszy przewód w samochodzie to auto kabel i ma 5mm grubości . 3cm grubość wiązki w aucie to standard . Są miejsca , gdzie grubość wiązki dochodzi do 8cm , i jest tam okolo 100 różnej grubości przewodów . Mam to na codzień , bo pracuję w VW Elektrosystemy , gdzie są produkowane kompletne instalacje elektryczne do wszystkich modeli tego koncernu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Fiat”