Doblo Cargo 1.9 JTD by haremziak

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

haremziak
Posty: 32
Rejestracja: 2009-12-06, 23:00
Lokalizacja: Darłowo

Doblo Cargo 1.9 JTD by haremziak

Post autor: haremziak »

Alan 18 RF-Gain+DENSEI EC-2002 po tuningu KONEKTOR+ Sirio ML 145 w dziurce
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mobil I-President Valery+DENSEI EC-2002 po tuningu KONEKTOR+ Sirio ML 145,
Mobil II-Harry III+ML145
Vitarka - Yosan pro 120 by Konektor +President New Alaska
"Weki"- Herbert I, Alan 18 rf gain, Realistic TRC 474, Icom R6, Sirio Turbo 5000, Nagoya UT-106
czarek0402
Posty: 194
Rejestracja: 2014-07-04, 17:48
Lokalizacja: Dolnośląskie

Doblo Cargo 1.9 JTD by haremziak

Post autor: czarek0402 »

A jak Kolega sobie radzi z regulacją radia, z podglądaniem na nie w czasie jazdy? ;-)
Uniden 78LTW, Sirio Turbo 2000, Albrecht CB-250
haremziak
Posty: 32
Rejestracja: 2009-12-06, 23:00
Lokalizacja: Darłowo

Re: Doblo Cargo 1.9 JTD by haremziak

Post autor: haremziak »

czarek0402 pisze:A jak Kolega sobie radzi z regulacją radia, z podglądaniem na nie w czasie jazdy? ;-)
Radio jest nad głową więc ciągła obserwacja odpada, chyba że, jedno oko na ...... a drugie na...... :-)
Sama regulacja jest wygodna choć powiem szczerze że, mam delikatnie skręcony rf-gain i w głośniku jest cisza. Alan 18 milutko pracuje w tym pojeździe pomimo tego, że siewnik zakłóceń z niego niesamowity. Dla przykładu Harry III kiedy go podłączyłem był głuchy, chyba przez to że przy okazji wycinania zakłóceń wycinał słabsze i średnie sygnały.
Mobil I-President Valery+DENSEI EC-2002 po tuningu KONEKTOR+ Sirio ML 145,
Mobil II-Harry III+ML145
Vitarka - Yosan pro 120 by Konektor +President New Alaska
"Weki"- Herbert I, Alan 18 rf gain, Realistic TRC 474, Icom R6, Sirio Turbo 5000, Nagoya UT-106
czarek0402
Posty: 194
Rejestracja: 2014-07-04, 17:48
Lokalizacja: Dolnośląskie

Re: Doblo Cargo 1.9 JTD by haremziak

Post autor: czarek0402 »

haremziak pisze: Radio jest nad głową więc ciągła obserwacja odpada, chyba że, jedno oko na ...... a drugie na...... :-)
Właśnie dlatego nie poszedłem w tą stronę we francuzie z taką półką. ;-)
Uniden 78LTW, Sirio Turbo 2000, Albrecht CB-250
Awatar użytkownika
SP9
Posty: 8032
Rejestracja: 2011-05-22, 13:01
Lokalizacja: NH

Doblo Cargo 1.9 JTD by haremziak

Post autor: SP9 »

fajnie, antenka w dziurce...miejsca sporo, ja bym sie połakomił na coś większego , konkretnego - JFK I albo Jackson I
FT 450D, FT 7800E, FT 857D, VX6
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
haremziak
Posty: 32
Rejestracja: 2009-12-06, 23:00
Lokalizacja: Darłowo

Re: Doblo Cargo 1.9 JTD by haremziak

Post autor: haremziak »

Wojtek KR pisze:fajnie, antenka w dziurce...miejsca sporo, ja bym sie połakomił na coś większego , konkretnego - JFK I albo Jackson I
Cały czas się szuka :-)
Myślałem intensywnie nad Jacksonem I ale jak to z "myśleniem", nie zawsze są środki :-)
Na sensownego Jacksona I trzeba już trochę wydać aby był w dobrym stanie. Obawiam się jeszcze jednej sprawy, zakłóceń które generuje te auto. Miałem już w nim kilka marek i modeli, i tak sprawy się miały. Alan 28, trochę żałuję, że sprzedałem bo w fajnym stanie był, działał dość przyzwoicie. Herbert I który leży obecnie na zapasie również chwalę bo pięknie śmiga. Kiedyś podłączyłem Harrego III to było pięknie cicho na asc ale dużo nie dolatywało. Kupiłem kiedyś Unidena pc 122 który okazał się uszkodzony. Jak zaczynał pracować rano nie nadawał i go oddałem właścicielowi bo podobno był sprawny u niego ale nie u mnie. On również był mało odporny na zakłócenia tego auta. Ocenie w Konektorze jest na sprawdzeniu i pewnie naprawie Realistic trc 474, zobaczę jak to radio będzie śmigało w tym siewniku. Już go podłączałem ale ma jakieś bicia z nadawanie więc poleciało do serwisu. Po podłączeniu całkiem miło odbierało ale mam wrażenie, że alan 18 milej współpracuje z tym autem.
Mobil I-President Valery+DENSEI EC-2002 po tuningu KONEKTOR+ Sirio ML 145,
Mobil II-Harry III+ML145
Vitarka - Yosan pro 120 by Konektor +President New Alaska
"Weki"- Herbert I, Alan 18 rf gain, Realistic TRC 474, Icom R6, Sirio Turbo 5000, Nagoya UT-106
ODPOWIEDZ

Wróć do „Fiat”