Ford Mondeo MKIII hatchback

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

Awatar użytkownika
Veox
Posty: 172
Rejestracja: 2012-02-25, 16:36
Znak/ranga: 161CBF127
Lokalizacja: KO00UN / Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Veox »

Rafi pisze:Veox, piknie panie piknie ........... jak T5000 pójdzie w dziurę promiennik do wysunięcia, ale tragedii nie będzie ............. mikrofon - Densei wystarczy, choć ja bym widział K-PO NM452 w starej obudowie ........... generalnie git - majonez :-P
A czy ten w starej obudowie jest do kupienia?

Bo widzę tu coś takiego jeszcze:
http://allegro.pl/k-po-ec-2018-po-prof- ... 58920.html
Jak to się ma do tego starego nm 452 no i czy przyda się do tego grzebnąć mojego unidena?
Na początku pomysł był wrzucić echo w kanały pogodowe a na mic dać diabła ale teraz to jestem skołowany.

Kupiłem dzisiaj kawałek płytki pod wzmocnienie dachu więc pewnie przyszły weekend jak będzie pogoda to wiercę ;p
Awatar użytkownika
JAROCE
Posty: 1513
Rejestracja: 2010-05-06, 16:14
Lokalizacja: Sosnowiec / JO90OG

Post autor: JAROCE »

Veox, masz tu foto mikrofonu o który pisał Rafi , link zapożyczony foto pierwsze od góry

http://www.cb-mania.pl/forum/lofiversio ... t2607.html
mobil: Uniden PC-122/Santiago 1200/Motorola RSN 4001A
baza: Kenwood TS-480/Sirtel BSA-601A /New Spacelab 5λ8/Power xbox
Awatar użytkownika
SP9
Posty: 8032
Rejestracja: 2011-05-22, 13:01
Lokalizacja: NH

Post autor: SP9 »

bdb majk ... ale ciężki do dostania ... nowa wersja to już nie to, jest jeszcze diabełek Astatica - miałem spuściłem go, szedł głośno jak diabli .... ale ściągał całe tło, niektórzy chwalą jeszcze Wilsona z wzmocnieniem - jest poręczny i dobrze idzie , niestety nie miałem ... teraz Denseia po tuningu Konektora - ładnie idzie w/g rozmówców głośna naturalna modulacja z miłym pogłosem (echo na minimum) ... jedyne co mi w nim nie pasuje to suwak na froncie, chodzi delikatnie bez oporu, wolałbym perkę w środku , w łapce leży dobrze ... mikrofon trzeba dobrać pod siebie .. niestety doświadczalne, nikt nie da gotowej recepty
FT 450D, FT 7800E, FT 857D, VX6
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Awatar użytkownika
Veox
Posty: 172
Rejestracja: 2012-02-25, 16:36
Znak/ranga: 161CBF127
Lokalizacja: KO00UN / Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Veox »

Wojtek KR dzięki za pomocną odpowiedź ;-)
Jestem coraz bliższy tego Densei'a. Obejrzałem już chyba wszystkie filmiki z testów mikrofonów jakie są na YT + w kilku tematach na różnych stronach/forach i tak sobie myślę że to trzeba na żywca słuchać bo nawet dobre słuchawki nie oddadzą tego jak te mikrofony idą.
Michał_Bayoo
Posty: 429
Rejestracja: 2011-11-08, 20:01
Lokalizacja: Osiek JO93QE
Kontakt:

Post autor: Michał_Bayoo »

U mnie santiago 1200 bez strojenia 1.1 :mrgreen:
Awatar użytkownika
Janosik
Posty: 619
Rejestracja: 2010-01-10, 18:09
Lokalizacja: W/W

Post autor: Janosik »

Wojtek KR, co ty gadasz że nowa wersja to już nie to , miałeś , sprawdzałeś ?? ja sobie chwalę nowego K-PO po zrobieniu u Przema, zajebiaszczo chodzi :mrgreen:

[ Dodano: 2012-05-05, 00:07 ]
Veox, Święta racja :mrgreen:
Intek HR 5500 , Yosan Turbo , President Walker.
Densei 2002 Janosik ,FD1818 Janosik, Midland Mike SE Special Edition Janosik
Sirio Super Carbonium , Sirio GP27 1/2
Awatar użytkownika
Veox
Posty: 172
Rejestracja: 2012-02-25, 16:36
Znak/ranga: 161CBF127
Lokalizacja: KO00UN / Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Veox »

Mały UPDATE:

Do zestawu dołączył znany i lubiany mikrofon ze wzmocnieniem i echem.

Densei EC-2002 tuning Konektor.

Obrazek

Obrazek

Jeszcze nie opanowałem sztuki ustawienia echa tak, żeby nie było mnie słychać cyt. "jak na dworcu" lub "jak ze studni" - bo takie komplementy słyszałem.
Po wielu próbach chyba suwak echa zostanie na pierwszej kropce, lewa pr-ka max w lewo, prawa max w prawo.
Jak macie jakieś inne pomysły to chętnie poczytam i potestuję.


Co do anteny to jest decyzja że wiercimy dziurkę.
W związku z tym mam kilka pytań, może jak przeczyta to ktoś doświadczony to doradzi.

1. Czego użyć do zabezpieczenia wywierconej dziurki. Czy jest jakiś preparat antykorozyjny warty polecenia?
2. Czy smarować czymś pomiędzy wzmocnieniem (metalową płytką która ma wzmocnić montaż żeby mi turbina nie zrobiła cabrio) a dachem. Mam zamiar oczywiście zdrapać lakier żeby była masa.
3. W życiu nie wierciłem w dachu auta. Czy mam wiercić od dołu czy z góry? Czy wystarczy wkrętarka + wiertła do metalu czy muszę brać się za wiertarkę? Tzn czy ciężko to idzie.
4. Czy do wiercenia mogę użyć różnych rozmiarów wierteł do metalu: od najmniejszego do najodpowiedniejszego, czy muszę się zaopatrzyć w rozwiertak do metalu?
5. Jak odmierzyć żeby dziura była idealnie na środku osi dachu, wystarczy pomierzyć miarką i zaznaczyć?

Wybaczcie pytania początkującego, wolę wiedzieć więcej zanim zacznę swoje auto przyozdabiać :evi:
Awatar użytkownika
bad
Posty: 1051
Rejestracja: 2009-08-21, 23:07
Lokalizacja: WND

Post autor: bad »

Mierzenie od krawędzi miarką, ale dokładnie oczywiście. Wiercisz od góry, możesz zaczynać małym więrtłem i potem rozwiercać.

PC-122 / U520XL Philippines / Yosan JC-2204 Turbo
Sirio Omega 27 / Sirio Turbo 2000 Black / Sirio Turbo 1000 Black
RF LIMITED EC-2018 TURBO
Awatar użytkownika
Skorupa
Posty: 1361
Rejestracja: 2011-03-18, 10:49
Lokalizacja: Wieluń JO91GF

Post autor: Skorupa »

1. Minia
2. Nie
3. Od góry / wkrętarka wystarczy
4. Najpierw małe wiertło, później większe
5. Miarą :-D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”