Mały UPDATE:
Do zestawu dołączył znany i lubiany mikrofon ze wzmocnieniem i echem.
Densei EC-2002 tuning Konektor.
Jeszcze nie opanowałem sztuki ustawienia echa tak, żeby nie było mnie słychać cyt. "jak na dworcu" lub "jak ze studni" - bo takie komplementy słyszałem.
Po wielu próbach chyba suwak echa zostanie na pierwszej kropce, lewa pr-ka max w lewo, prawa max w prawo.
Jak macie jakieś inne pomysły to chętnie poczytam i potestuję.
Co do anteny to jest decyzja że wiercimy dziurkę.
W związku z tym mam kilka pytań, może jak przeczyta to ktoś doświadczony to doradzi.
1. Czego użyć do zabezpieczenia wywierconej dziurki. Czy jest jakiś preparat antykorozyjny warty polecenia?
2. Czy smarować czymś pomiędzy wzmocnieniem (metalową płytką która ma wzmocnić montaż żeby mi turbina nie zrobiła cabrio) a dachem. Mam zamiar oczywiście zdrapać lakier żeby była masa.
3. W życiu nie wierciłem w dachu auta. Czy mam wiercić od dołu czy z góry? Czy wystarczy wkrętarka + wiertła do metalu czy muszę brać się za wiertarkę? Tzn czy ciężko to idzie.
4. Czy do wiercenia mogę użyć różnych rozmiarów wierteł do metalu: od najmniejszego do najodpowiedniejszego, czy muszę się zaopatrzyć w rozwiertak do metalu?
5. Jak odmierzyć żeby dziura była idealnie na środku osi dachu, wystarczy pomierzyć miarką i zaznaczyć?
Wybaczcie pytania początkującego, wolę wiedzieć więcej zanim zacznę swoje auto przyozdabiać