Suzuki Swift MK7 by Bebek
: 2013-07-01, 06:04
Oto kilka fotek z montażu w moim służbowym mobilku:
Antena:
Czasem trafia też centralnie przed anteną fm (mam przyklejoną tam drugą podkładkę), ale na co dzień na rogu nie miało to wpływu na osiągi a także swr w obu miejscach jest praktycznie identyczny (co początkowo mnie zdziwiło).
Radio umieszczone w schowku:
Aby dostać się do sterowania trzeba się trochę schylić, ale nie narzekam na obsługę (wcześniej gdy w tym miejscu był Yosan CB-300 sterowanie w większości było z mikrofonu, schylić trzeba było się tylko aby włączyć radio i przy okazji zabrać mikrofon).
Kable z punktu widzenia pasażera i kierowcy nie są aż tak widoczne jak na zdjęciu.
A tak wygląda to zamknięciu schowka:
Mikrofon na rzepach lub leży na środkowej półce.
Rzepy zrobione w taki sposób:
Rozwżam montaż jakiegoś uchwytu, ale nie chciałbym dziurawić deski a wydaje się to jedynym rozwiązaniem (nie znalazłem miejsca gdzie mógłbym go wepchnąć).
Zasilanie: radio podłączone z lini B+ przez przekaźnik załączany po stacyjce (radio włącza się i wyłącza wraz ze stacyjką.
Głośnik w niewidocznym miejscu w rejonie nóg kierowcy.
Antena:
Czasem trafia też centralnie przed anteną fm (mam przyklejoną tam drugą podkładkę), ale na co dzień na rogu nie miało to wpływu na osiągi a także swr w obu miejscach jest praktycznie identyczny (co początkowo mnie zdziwiło).
Radio umieszczone w schowku:
Aby dostać się do sterowania trzeba się trochę schylić, ale nie narzekam na obsługę (wcześniej gdy w tym miejscu był Yosan CB-300 sterowanie w większości było z mikrofonu, schylić trzeba było się tylko aby włączyć radio i przy okazji zabrać mikrofon).
Kable z punktu widzenia pasażera i kierowcy nie są aż tak widoczne jak na zdjęciu.
A tak wygląda to zamknięciu schowka:
Mikrofon na rzepach lub leży na środkowej półce.
Rzepy zrobione w taki sposób:
Rozwżam montaż jakiegoś uchwytu, ale nie chciałbym dziurawić deski a wydaje się to jedynym rozwiązaniem (nie znalazłem miejsca gdzie mógłbym go wepchnąć).
Zasilanie: radio podłączone z lini B+ przez przekaźnik załączany po stacyjce (radio włącza się i wyłącza wraz ze stacyjką.
Głośnik w niewidocznym miejscu w rejonie nóg kierowcy.