Opel Astra F 97 by -F-E-R-A-G-
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
- -F-E-R-A-G-
- Posty: 924
- Rejestracja: 2012-10-11, 11:33
- Znak/ranga: znak
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Koronowo
- Kontakt:
- -F-E-R-A-G-
- Posty: 924
- Rejestracja: 2012-10-11, 11:33
- Znak/ranga: znak
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Koronowo
- Kontakt:
- -F-E-R-A-G-
- Posty: 924
- Rejestracja: 2012-10-11, 11:33
- Znak/ranga: znak
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Koronowo
- Kontakt:
- -F-E-R-A-G-
- Posty: 924
- Rejestracja: 2012-10-11, 11:33
- Znak/ranga: znak
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Koronowo
- Kontakt:
FERAG - weź ty chłopie sprawdź swoją instalację antenową w pierwszej kolejności
Jackson II ma bardzo ładny odbiór w AM. Trzeba tylko rozciągnąć trochę RF-Gain i nauczyć się nim posługiwać. Fakt, że przy szalejącej propie trzeba go mocno skręcać bo wpuszcza dużo syfu, jest szeroki i nieodporny na skrośne, ale to nie jest radio 'włączę i jadę'.
Lincoln bije JII na głowę jeżeli chodzi o klasę odbiornika. Być może nie poradził sobie u Ciebie z zakłóceniami. Nie wiem - ja Lincolna nigdy do auta nie pakowałem. Na bazie mało które radio daje mu radę, zwłaszcza w SSB.
Za chwilę się okaże, że kupisz JI i będzie też źle bo za wąski i czasami trzeba się lekko dostroić...
Opcje są dwie - albo za dużo wymagasz od radia albo brakuje Ci trochę 'techniki', żeby radio ogarnąć
W sumie to jest jeszcze trzecia opcja - masz jakąś rzeźbę w instalacji antenowej albo krótką antenę.
Na Lincolna psy wieszasz, JII to padło wg. Ciebie (fakt, szału nie ma ale trochę kombinacji i da się z nim żyć). Jak za chwilę się okaże, że JI to też jakaś lipa to nie zostanie Ci nic innego niż radio KF do auta
Ewentualnie podjedź do kogoś i przetestuj działanie zewnętrznego DSP. Może to będzie rozwiązanie na Twoje bolączki...
Jackson II ma bardzo ładny odbiór w AM. Trzeba tylko rozciągnąć trochę RF-Gain i nauczyć się nim posługiwać. Fakt, że przy szalejącej propie trzeba go mocno skręcać bo wpuszcza dużo syfu, jest szeroki i nieodporny na skrośne, ale to nie jest radio 'włączę i jadę'.
Lincoln bije JII na głowę jeżeli chodzi o klasę odbiornika. Być może nie poradził sobie u Ciebie z zakłóceniami. Nie wiem - ja Lincolna nigdy do auta nie pakowałem. Na bazie mało które radio daje mu radę, zwłaszcza w SSB.
Za chwilę się okaże, że kupisz JI i będzie też źle bo za wąski i czasami trzeba się lekko dostroić...
Opcje są dwie - albo za dużo wymagasz od radia albo brakuje Ci trochę 'techniki', żeby radio ogarnąć
W sumie to jest jeszcze trzecia opcja - masz jakąś rzeźbę w instalacji antenowej albo krótką antenę.
Na Lincolna psy wieszasz, JII to padło wg. Ciebie (fakt, szału nie ma ale trochę kombinacji i da się z nim żyć). Jak za chwilę się okaże, że JI to też jakaś lipa to nie zostanie Ci nic innego niż radio KF do auta
Ewentualnie podjedź do kogoś i przetestuj działanie zewnętrznego DSP. Może to będzie rozwiązanie na Twoje bolączki...
The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is a history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift... That's why it is called the present.
.
.
Poza tym, że był lekko rozjechany w f to wszystko z nim cacyk0nr4d pisze:Jakiś ten Lolek felerny był albo na samochód ktoś klątwę rzucił
The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is a history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift... That's why it is called the present.
.
.
- -F-E-R-A-G-
- Posty: 924
- Rejestracja: 2012-10-11, 11:33
- Znak/ranga: znak
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Koronowo
- Kontakt:
Jaśniej proszę.Eazy pisze:Ewentualnie podjedź do kogoś i przetestuj działanie zewnętrznego DSP. Może to będzie rozwiązanie na Twoje bolączki...
2m Turbo. z RCI, Herbertem I, i HIII działało wszystko ok.Eazy pisze:masz jakąś rzeźbę w instalacji antenowej albo krótką antenę.
Walczę z tym, ale zero efektu. Odporny na to :)Eazy pisze:Jackson II ma bardzo ładny odbiór w AM. Trzeba tylko rozciągnąć trochę RF-Gain
Bessa lub Hasan do tego trzeba i tyle.
Chyba że mój model jest kopnięty.
Problem zauważyłe: po wciśnięciu PTT przytłumia, jakby zatykało, co słyszę w głośniku, i mówią że słabo słychać, że coś nie tak.
Sprawdzałem na dwóch mikrofonach.
k0nr4d - tu się nie zgodzę. Latka lecą, elektronika się starzeje, kondziołki wysychają... Radio jak samochód - czasami wymaga serwisu i regulacji.k0nr4d pisze:I po tym już widać, że gabinetowa dziewica od kolekcjonera to nie byłaEazy pisze:Poza tym, że był lekko rozjechany
Poza tym z dziewicą to on wiele wspólnego nie ma - dorobiony rf-gain (całkiem sympatycznie), gniazdo słuchawkowe, wyjście zasilania na mik. Ale ogólnie stan bardzo dobry, gdyby pominąć fakt, że FERAG przerysował obudowę na krawędzi i zapomniał mi o tym wspomnieć
The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is a history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift... That's why it is called the present.
.
.
Też bym od tego zaczął. Ja mam niezłego siejucha z LPG i JII filtrował jak szalony, Lolek też daje nieźle radę. Do JII z przyjemnością powrócę - AM śmiga super i na wstążkach też da się posłuchać świata.Eazy pisze:sprawdź swoją instalację antenową w pierwszej kolejności
Na postoju przy wyłączonym silniku dzieje się to samo co na włączonym?