Strona 2 z 4

Instalacja w Astra J (sedan)

: 2016-04-07, 21:44
autor: piknew
Dzisiaj doprowadziłem zasilanie z tunelu do bagażnika. Wszystko ukryte. Teraz pozostał montaż gniazdka rj-45...

Instalacja w Astra J (sedan)

: 2016-04-12, 08:30
autor: piknew
Gniazdko zainstalowane na taśmę dwustronną tesa - w wolnej chwili zamieszczę fotki całości...

Instalacja w Astra J (sedan)

: 2016-04-15, 10:27
autor: piknew
I fotki - tutaj z zamontowaną Sirio Titanium 1500 Black.

Obrazek
ObrazekObrazekObrazek

Instalacja w Astra J (sedan)

: 2016-04-15, 11:21
autor: Lagunasnk16
Sporo dobrej roboty zrobione, za całość duże :bravo:

Instalacja w Astra J (sedan)

: 2016-04-15, 13:16
autor: Speed
Gniazdo z prawej strony tunelu nie byłoby wygodniejsze?

Instalacja w Astra J (sedan)

: 2016-04-15, 13:31
autor: piknew
Może... Musiałbym to sprawdzić.

Instalacja w Astra J (sedan)

: 2016-05-02, 21:12
autor: piknew
No i zmienione, jest wygodniej:

ObrazekObrazek

Instalacja w Astra J (sedan)

: 2016-05-02, 21:44
autor: Speed
Nawet na zdjęciu lżej dla oka :-D

Instalacja w Astra J (sedan)

: 2016-06-01, 16:34
autor: devirex
http://astraklub.pl/viewtopic.php?t=827813&start=60" onclick="window.open(this.href);return false;

Kolego jak przeglądasz forum Asrty to powyższy link rozwieje Twoje wątpliowści od postu #65 jest opisane gdzie wpiąć się w bagażniku aby mieć zasilanie radyjka, ja też tak zrobię ( radio w gruszce , centralka w bagażniku - zasilanie podłączone jest chwiliwo do gniazada zapalniczki z tyłu - czekam tylko na zakończenie okresu gwarancji

Instalacja w Astra J (sedan)

: 2016-06-01, 18:40
autor: Olo..
Po co kombinować z bagażnikiem? Po lewej stronie masz otwierany schowek, który można wyciągnąć i w to miejsce zamontować centralkę... Skrzynka bezpieczników obok... Nie ma lepszego miejsca. 8-) ;-)

Re: Instalacja w Astra J (sedan)

: 2016-06-07, 11:01
autor: piknew
Pozwolę sobie skomentować posty:
devirex pisze:http://astraklub.pl/viewtopic.php?t=827813&start=60
Kolego jak przeglądasz forum Astry to powyższy link rozwieje Twoje wątpliwości od postu #65 jest opisane gdzie wpiąć się w bagażniku aby mieć zasilanie radyjka
1. W bagażniku nie ma zasilania podtrzymywanego. Jest po zapłonie, ale NIE MA w tzw. stanie pośrednim (gdzie kluczyk jest już przekręcony, ale zapłon nie jest jeszcze włączony). Mierzyłem cały moduł...
Zasilanie zapalniczek ma jeszcze fajną cechę, że nawet na wyłączonym zapłonie dopiero po pewnym czasie się wyłącza (lub do otwarcia drzwi). Jest to opisane chyba nawet w instrukcji samochodu.

Zacytowany post wprost mówi o stałym +12V. To niestety odpada. Nawet jak z gruszki wyłączysz radio (albo wyciągniesz wtyczkę RJ) to i tak będzie ono brało kilkadziesiąt mA (nie pamiętam dokładnie, ale mierzyłem bardzo pobieżnie).
Olo.. pisze:Po co kombinować z bagażnikiem? Po lewej stronie masz otwierany schowek, który można wyciągnąć i w to miejsce zamontować centralkę... Skrzynka bezpieczników obok... Nie ma lepszego miejsca.
2. Nie widzę zalet. Po drugie, po co wyrzucać schowek, skoro i tak żadnego pożytku z centralki w tym miejscu nie ma. Ale nawet gdyby... bardzo to komplikuje instalację - w sedanie z podsufitki do bagażnika było raptem ok. 1,5 metra kabla. A tak przez cały samochód trzeba by było ciągnąć RG-58. Ze skrzynki bezpieczników może i bliżej jest do zasilania zapalniczki, ale akurat... jest trudniej się wpiąć (zerknij na to, ile tam jest przewodów). Natomiast koło dźwigni zmiany biegów to 10 minut roboty, przewód jest z zapalniczki przedniej poprowadzony dalej do tylnej (tj. tylnej kanapy, nie bagażnika, bo tylko wersja ST to ma).

Instalacja w Astra J (sedan)

: 2016-06-07, 20:45
autor: Kasztelan
Montaż profesjonalny :bravo: .

Instalacja w Astra J (sedan)

: 2016-07-16, 21:59
autor: Bartek048
Na jakich ustawieniach jeździsz z Titanium? ASC łapie czkawkę?

Instalacja w Astra J (sedan)

: 2016-07-19, 12:22
autor: piknew
W Warszawie jeżdżę z krótką Sirio (czyli de facto jest to Sirio Micro 30s). Ustawienia: RFG:12, ASQ:1. Jednak zauważyłem, że na SQ:1 jest lepiej.

Na Titanium w trasie - tam w zasadzie po wyjechaniu z miasta zmieniam tylko na RFG:6. ASQ postawiam na 1. Nie sprawdzałem jeszcze, czy w trasie na Titanium SQ:1 będzie lepsze. Wydaje się (po doświadczeniach na krótszej antenie, w mieście), że tak...

Podsumowując - ASQ nie jest w tym radio idealne - trochę rwie. Zwykłe SQ jest stabilniejsze.

BTW. Te 2 ostatnie posty to w gruncie rzeczy pytanie o radio CRT Mike (ty masz) / Apollo Road Blues I (ja to mam).

Instalacja w Astra J (sedan)

: 2016-07-19, 21:00
autor: Bartek048
Teoretycznie radia są identyko. Pytam, bo na stronie konektora i wideorecenzjach w internecie prezentujący mówią o dobrze działającym ASQ. W moim dobrze to nie działa, występuje rwanie komunikatów i w sumie zastanawiałem sie czy może moje radio jest wadliwe ale widzę, że tak ma być. Strach pomyśleć jak musi działać niedopracowany automat skoro ten wg sprzedających jest dopracowany :mrgreen: