Pewnego dnia tesc szedl rano do auta (samochod bym na jego ranczu) i zobaczyl tylko uciety kabel nic wiecej nie zostalo.
A co do radia to nie mam pojecia dlaczego Ci sprzega u mnie z Omega 27 i Mythosem 9000 wszystko dzialalo dobrze.
Skoda Octavia II liftback
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
- majsterkowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-11-20, 20:18
- Lokalizacja: Poznań
- majsterkowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-11-20, 20:18
- Lokalizacja: Poznań
Skoda Octavia II liftback
Pokuszę się o raport po kilku miesiącach użytkowania Solarcona 202, zamontowanego na dachu, w otworze fabrycznym po antenie FM.
Muszę przyznać, że ta antena pozytywnie mnie zaskoczyła - miałem pewne obawy, czy na tych 60cm będzie się dało zorientować, co się dzieje na drodze. Okazało się, że dużo słychać, ciężko powiedzieć z ilu km, bo to zależy od wielu czynników, a testów indywidualnych nie robiłem. W każdym bądź razie jak dla mnie zasięg odsłuchu jest wystarczający.
Nadawanie - no tu już gorzej - kilka razy zdarzyło się, że próbowałem komuś odpowiedzieć, ale niestety mnie nie słyszał.
Ważnym aspektem przy wyborze anteny do montażu na stałe była wygoda wjeżdżania do garażu, na parkingi w galeriach handlowych itp. Pod tym względem jest kapitalnie - nie trzeba się zatrzymywać, nic ściągać czy pochylać. Raz mi się zdarzyło przy wjeździe do KingCrossa, że antena zahaczyła o takie ograniczenie na wjeździe (płaskownik na łańcuchach) - na szczęście antena cała.
Jedyna rzecz, która mi trochę przeszkadza, to tzw. efekt butelki - tak jakoś od 80km/h (raz bardziej to słychać, raz mniej). Niestety, póki co, nie miałem możliwości sprawdzenia zachowania anteny na dedykowane głowce 3/8 - co wg niektórych relacji na forum, likwiduje problem tego dźwięku.
Aktualnie antena zamontowana na główce DV z przejściówką 3/8@DV, pochylona o 1 ząbek.
Może jeszcze o radiu - używając Cockpita zapomniałem, co to pokrętło SQ - jedynie RF delikatnie skręcony, aby przytłumić ew. pojawiające się szumy. Wiadomo, czasem coś wleci, czy to przy liniach energetycznych, niektórych reklamach czy tramwajach - ale samo radio naprawdę konkret.
Muszę przyznać, że ta antena pozytywnie mnie zaskoczyła - miałem pewne obawy, czy na tych 60cm będzie się dało zorientować, co się dzieje na drodze. Okazało się, że dużo słychać, ciężko powiedzieć z ilu km, bo to zależy od wielu czynników, a testów indywidualnych nie robiłem. W każdym bądź razie jak dla mnie zasięg odsłuchu jest wystarczający.
Nadawanie - no tu już gorzej - kilka razy zdarzyło się, że próbowałem komuś odpowiedzieć, ale niestety mnie nie słyszał.
Ważnym aspektem przy wyborze anteny do montażu na stałe była wygoda wjeżdżania do garażu, na parkingi w galeriach handlowych itp. Pod tym względem jest kapitalnie - nie trzeba się zatrzymywać, nic ściągać czy pochylać. Raz mi się zdarzyło przy wjeździe do KingCrossa, że antena zahaczyła o takie ograniczenie na wjeździe (płaskownik na łańcuchach) - na szczęście antena cała.
Jedyna rzecz, która mi trochę przeszkadza, to tzw. efekt butelki - tak jakoś od 80km/h (raz bardziej to słychać, raz mniej). Niestety, póki co, nie miałem możliwości sprawdzenia zachowania anteny na dedykowane głowce 3/8 - co wg niektórych relacji na forum, likwiduje problem tego dźwięku.
Aktualnie antena zamontowana na główce DV z przejściówką 3/8@DV, pochylona o 1 ząbek.
Może jeszcze o radiu - używając Cockpita zapomniałem, co to pokrętło SQ - jedynie RF delikatnie skręcony, aby przytłumić ew. pojawiające się szumy. Wiadomo, czasem coś wleci, czy to przy liniach energetycznych, niektórych reklamach czy tramwajach - ale samo radio naprawdę konkret.
Mobil: DNT Cockpit + Solarcon Prowler 202