To wzorcowy montaż. Oczywiście, że z tyłu wyglądałoby lepiej, ale widać, że nie ma tu miejsca na kompromisy Gratuluję montażu i składam wyrazy szacunkuRobson__007 pisze:Dobra robota, ale ja bym nie dał dziurki na środku dachu, tylko bardziej z tyłu... Ale kto co lubi..
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Octavia II facelift + JFK II.
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
- Hasan-Łódź
- Posty: 7801
- Rejestracja: 2009-11-27, 21:49
- Znak/ranga: KIEROWNIK REŻYSER
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Octavia II facelift + JFK II.
#
Jam jest KONEKTOR.
cennik sprzętu radiowego od KONEKTOR dla CBF
wyborne ceny na Yaesu, Icom, Kenwood, TYT - info PW
montaż 3er montaż X6
Jam jest KONEKTOR.
cennik sprzętu radiowego od KONEKTOR dla CBF
wyborne ceny na Yaesu, Icom, Kenwood, TYT - info PW
montaż 3er montaż X6
- BigMonster
- Posty: 905
- Rejestracja: 2010-12-06, 16:04
- Lokalizacja: UK-Cheshire/PL-Lubelskie
Octavia II facelift + JFK II.
T27 i ss1200 to bardzo fajny komplet, krutka ma po miescie akurat taki zasieg zeby pogadac w korkach i sie nie martwic o parkingi, a dluga w trasie daje swietny komfort bo radio ma z czym pracowac nawet na podkreconym SQ.
Dzieki Hasan za mile slowo, jak juz dziurka to tak zeby bylo idealnie i dalo rade ze wzmacniaczem (po ktory sie u ciebie pojawie), inaczej przerabial bym otwor po FM. I tak sie gryze ze przez szyber dach musialem dac nie na srodku auta i bedzie mi smigac kierunkowo :)
Dobra, fotki jak to wyglada z SS1200:
Co do wzmocnienia dachu to wyszedlem z zalozenia ze to mocowanie i tak ma ciut wiekszy kolniez niz oryginalna glowka sirtel. Wszystko siedzi ciasno i na bank nie musze sie martwic o wyskoczenie anteny z otworu. Skoda ma tez dosc solidna blache. Co do "pracowania" dachu to jak rozbujam dwumetrowke to troche faluje ale na prawde minimalnie, nie wiele wiecej od poprzedniej Vectry i Mazdy 6 gdzie dawalem wzmocnienia. Zadnych trwalych odksztalcen, moge to porownac do nacisniecia na dach palcem. Z reszta na zdjeciach widac delikatne znieksztalcenie nawet jak pozadnie nagne antene:
Kliknijcie dla powiekszenia. Chyba powoli sie odsuwam od przekombinowywania mocowania plytkami, smarem miedzianym i podkladkami. Kabel wlutowany do zlacza a zlacze przykrecone mocno do golej blachy. I jest pozadny kontakt gdzie ma byc. PS. Polecam trzymanie pierscienia z guma od gory i krecenie zlaczem od dolu ze zwinietym kablem, zeby sie guma nie skosila.
Dzieki Hasan za mile slowo, jak juz dziurka to tak zeby bylo idealnie i dalo rade ze wzmacniaczem (po ktory sie u ciebie pojawie), inaczej przerabial bym otwor po FM. I tak sie gryze ze przez szyber dach musialem dac nie na srodku auta i bedzie mi smigac kierunkowo :)
Dobra, fotki jak to wyglada z SS1200:
Co do wzmocnienia dachu to wyszedlem z zalozenia ze to mocowanie i tak ma ciut wiekszy kolniez niz oryginalna glowka sirtel. Wszystko siedzi ciasno i na bank nie musze sie martwic o wyskoczenie anteny z otworu. Skoda ma tez dosc solidna blache. Co do "pracowania" dachu to jak rozbujam dwumetrowke to troche faluje ale na prawde minimalnie, nie wiele wiecej od poprzedniej Vectry i Mazdy 6 gdzie dawalem wzmocnienia. Zadnych trwalych odksztalcen, moge to porownac do nacisniecia na dach palcem. Z reszta na zdjeciach widac delikatne znieksztalcenie nawet jak pozadnie nagne antene:
Kliknijcie dla powiekszenia. Chyba powoli sie odsuwam od przekombinowywania mocowania plytkami, smarem miedzianym i podkladkami. Kabel wlutowany do zlacza a zlacze przykrecone mocno do golej blachy. I jest pozadny kontakt gdzie ma byc. PS. Polecam trzymanie pierscienia z guma od gory i krecenie zlaczem od dolu ze zwinietym kablem, zeby sie guma nie skosila.
Whenever there is any doubt, there is no doubt.
JFK II V2 + Densei 2002 + ESP-20 + KL 203P + Santiago 1200
AnyTone 5555N + Dell 18A + Uniden ESP-12 + Dipol 1/2
JFK II V2 + Densei 2002 + ESP-20 + KL 203P + Santiago 1200
AnyTone 5555N + Dell 18A + Uniden ESP-12 + Dipol 1/2
- Szpadyzor11
- Posty: 862
- Rejestracja: 2015-02-17, 02:36
- Lokalizacja: Lubelskie
Octavia II facelift + JFK II.
Dzieki za info, przy tej glowce bede mial na uwadze :P
Moze się powtórzę ale montaż idealny
Moze się powtórzę ale montaż idealny
Coś tam jest, ale to bardziej rzeźba niż sprzęt...
KO10
Pozdrawiam.
KO10
Pozdrawiam.
Octavia II facelift + JFK II.
Dzięki za foto Skoda jest o tyle fajnym autem, że Santiago w tym miejscu wygląda bardzo dobrze. Znam ból z szyberdachem u mnie antena zmieściła się na styk
Mobil: DNT Carat + Solarcon Prowler 203
Na sprzedaż: President Harry III
Na sprzedaż: President Harry III
-
- Posty: 6655
- Rejestracja: 2011-11-20, 20:42
- Znak/ranga: 161CBF131
- Lokalizacja: JO91QP
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Octavia II facelift + JFK II.
Potwierdzam, zwłaszcza O1, czyli Tour. Tu można cuda robićBigMonster pisze: Octavia jest autem bardzo wdziecznym do grzebania
Jedna rzecz, do której można mieć obiekcje, to brak miejsca wyżej w konsoli, obsługa byłaby wygodniejsza, ale nie mamy wpływu na poczynania konstruktorów.
Ogólnie montaż perfekcyjny, z wykorzystaniem potencjalnych możliwości na maxa.
Ekipa KONEKTOR
MOJE RADIO...
"Nie wie, bo ma muszki w oczach - wyjaśniał Orr z przesadną cierpliwościa - Jak może zobaczyć, że ma muszki w oczach, skoro ma muszki w oczach?"
161CBF131/SQ7AIS
MOJE RADIO...
"Nie wie, bo ma muszki w oczach - wyjaśniał Orr z przesadną cierpliwościa - Jak może zobaczyć, że ma muszki w oczach, skoro ma muszki w oczach?"
161CBF131/SQ7AIS
- cassiopeia
- Posty: 6364
- Rejestracja: 2011-03-26, 23:06
- Znak/ranga: 161CBF081
- Lokalizacja: Kalisz - najstarsze miasto w Polsce
- Has thanked: 3 times
- Kontakt:
Octavia II facelift + JFK II.
Ale jak mowilem od poczatku to nie wierzylesBigMonster pisze:Chyba powoli sie odsuwam od przekombinowywania mocowania plytkami, smarem miedzianym i podkladkami.
Super montaz!! Gratki
- BigMonster
- Posty: 905
- Rejestracja: 2010-12-06, 16:04
- Lokalizacja: UK-Cheshire/PL-Lubelskie
Octavia II facelift + JFK II.
Najlepiej to jak by ktos z nas zaprojektowal glowke ktora by laczyla w sobie wszystkie zalety:
Szeroki kolniez od dolu z ostrymi zlobieniami ktore pozadnie zrobia mase z karoseria zeby nie trzeba bylo podkladek,
dlugi gwint z pozadna nakretka zeby moc mocno docisnac gruba gume,
poszerzona baza od dolu z latwo dostepnym slupkiem zeby latwo zalutowac goraca zyle,
szerokie wejscie na kabel zeby bral rozne grubosci, a najlepiej taka otwarta rynienka zamiast gwintowanej rurki zeby moc ladnie ulozyc/zalutowac oplot i zacisnac na zyle kabla.
A kapturek z solidnej gumy wciskany na gwint bo to krecenie kapturkiem tez sie nudzi po czasie :)
Szeroki kolniez od dolu z ostrymi zlobieniami ktore pozadnie zrobia mase z karoseria zeby nie trzeba bylo podkladek,
dlugi gwint z pozadna nakretka zeby moc mocno docisnac gruba gume,
poszerzona baza od dolu z latwo dostepnym slupkiem zeby latwo zalutowac goraca zyle,
szerokie wejscie na kabel zeby bral rozne grubosci, a najlepiej taka otwarta rynienka zamiast gwintowanej rurki zeby moc ladnie ulozyc/zalutowac oplot i zacisnac na zyle kabla.
A kapturek z solidnej gumy wciskany na gwint bo to krecenie kapturkiem tez sie nudzi po czasie :)
Whenever there is any doubt, there is no doubt.
JFK II V2 + Densei 2002 + ESP-20 + KL 203P + Santiago 1200
AnyTone 5555N + Dell 18A + Uniden ESP-12 + Dipol 1/2
JFK II V2 + Densei 2002 + ESP-20 + KL 203P + Santiago 1200
AnyTone 5555N + Dell 18A + Uniden ESP-12 + Dipol 1/2