Strona 4 z 4

Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF

: 2015-06-07, 15:54
autor: thinkpad
Wywaliłem spliter i wzmacniacz, założyłem z powrotem antenę FM oryginalną a CB wrzuciłem na dach na śrubę do mocowania uchwytów dachowych. Zrobiłem własny uchwyt - ceownik. Zaraz lecę w trasę, zobaczę czy to się w ogóle sprawdzi, ale odbiór się zdecydowanie poprawił (na T3, Titanium nie potrafię wystroić). Spliter i wzmacniacz polecą na giełdę zaraz.

Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF

: 2015-06-09, 17:32
autor: thinkpad
Dodam zdjęcie uchwytu (będzie jeszcze pomalowany proszkowo na czarno). Zgodnie ze wskazaniem wbudowanego w Alana 28 miernika SWR na maksymalnym wsunięciu bata mam 1.5 na pierwszym kanale i 2 na 20 (na 40 nie mogę sprawdzić, moje radio ma uszkodzoną syntezę i nie nadaje powyżej 24-26 kanału w takich temperaturach). Bat był już przycinany więc zostawię to tak jak jest.
Obrazek
Listwa jest aluminiowo-gumowa, nie da się jej normalnie pomalować - dlatego wygląda jak wygląda... Naklejam na te miejsca zwykłą czarną folię, wygląda całkiem spoko a i wytrzyma najdłużej, porównywalny byłby tylko plasti-dip czy coś w tym stylu ale szkoda zachodu...

Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF

: 2015-07-11, 11:24
autor: thinkpad
Ostatnio zawitał u mnie nowy mikrofon - Pan Dm 432MT. Ciężko mi go jednak porównać, bo mam tylko jedną wtyczkę 6pin i musiałem przelutować kabel od swojego mikrofonu :) Na razie jestem zadowolony.

Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF

: 2015-07-11, 14:05
autor: Slawo13
Masz przejście elektryczne między uchwytem a karoserią jak będzie słabe to mikrofon ze wzmocnieniem
może się sprzęgać.

Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF

: 2015-07-12, 16:56
autor: thinkpad
Sprzęga się przy maksymalnym rozkręceniu. Jak sprawdzić czy przejście jest wystarczające? Bo jakieś jest na pewno.

Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF

: 2015-08-15, 09:49
autor: thinkpad
Uchwyt się nie sprawdził, zrobiłem dziurę w dachu i to byłby koniec dłubania przy CB :) Pozostało mi tylko SWR wyregulować na Titanium i mogę śmigać - bo T3027 w trasy się nie nadaje, przy 120 śwista niemiłosiernie :).

Kabel na dach poprowadziłem inaczej niż radzą - tunelem środkowym, potem za fotelem pod wykładziną i do słupka B. Znacznie ogranicza to łapanie szumów z silnika, co miało miejsce gdy kabel od CB leciał równolegle do grodzi do słupka A (pierwsza instalacja).

Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF

: 2016-01-17, 21:51
autor: thinkpad
Musiałem pozbyć się Alana 28, niestety po poprawkach w serwisie stał się głuchy jak pień (dosłownie słyszałem tyle co widziałem). Zdecydowałem się na radio President Herbert I - niestety, jest węższe niż Alan 28, dłuższe i nie siedzi już tak ładnie, trochę wystaje - ale przede wszystkim - Alan (gdy był sprawny, czyli dość krótko) działał po prostu lepiej...

Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF

: 2016-01-18, 07:50
autor: Olo..
thinkpad pisze:Alan (gdy był sprawny, czyli dość krótko) działał po prostu lepiej...
A to ciekawa opinia.. :-|

Volvo 440 - Alan 28, Sirio Titanium 1400 i problem z UKF

: 2016-01-18, 08:56
autor: thinkpad
Bez filtrów w Herbercie nie słyszę nic (czyt. słyszę kopułkę, wycieraczki i całą resztę osprzętu), z filtrami słyszę tylko mocniejsze sygnały. Pewnie jakby je wyłączyć - byłoby lepiej, ale to niemożliwe.