Johnny III czy Taylor III

sparing ...które CB lepsze ;)

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

antii7
Posty: 45
Rejestracja: 2012-12-20, 18:00
Lokalizacja: Rzeszów

Johnny III czy Taylor III

Post autor: antii7 »

Witam,
mam dylemat co do wyboru radia, już prawie byłem zdecydowany na Taylora III tylko ciągle czytam, że RFGAIN jest bardzo przydatny. Taylor go nie ma. Jestem początkujący, radio będzie działało z 1 metrową anteną i raczej jej nie wymienię na dłuższa?
Co byście wybrali? Czy jakość odbioru Taylora jest dużo zauważalnie lepsza w porównaniu do Johnnego III?
Biorę pod uwagę używane radia, więc tutaj cena będzie podobna.
Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam
Awatar użytkownika
jmaniek
Posty: 1307
Rejestracja: 2011-04-23, 09:00
Lokalizacja: Mielec

Post autor: jmaniek »

Jeżeli 1m antena to Taylor III, ma lepszy odbiornik ;-) Tylko pamiętaj o tym, że ASC jest do poprawy. W Johnnym III działa dobrze.
Awatar użytkownika
olo_r
Posty: 4214
Rejestracja: 2012-12-16, 23:05
Lokalizacja: KO02LF

Post autor: olo_r »

Tak odbiornik OK, ASC działa nawet kosząco czasem ale na metrowej antenie dobrze robi w w trasie i na mieście. Sprawdź tylko czy filtry dadzą radę w Twoim mobilu bo niby są OK ale na niektórą instalację elektryczną nie dają rady. Ogólnie w moim dieslu dawało radę. Nie dawaj za to radio więcej jak 250-280 PLN i może trafisz wersję z przełącznikiem 0/5 - niby zbędne skoro jest to czemu by nie skorzystać czasem.

Design- jak T I i to wszystko - jak ktoś tęskni to bierze. Podobno można rozkrecić do 120 CH i "ruskich" bandów.

Miałem go krótko bo taki bezobsługowy w zasadzie - włącz/wyłącz i tyle.
Mobil: GENERAL ELECTRIC 3-5804C+Sirio CB MINI-MAG 27
http://www.cbmuseum.nl/General_Electric.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Baza: YAESU FT-857 + wire na dwóch wędkach + unun 9:1 + ATU
Awatar użytkownika
Pieczar
Posty: 797
Rejestracja: 2011-09-16, 11:49
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Pieczar »

o którym Olo piszesz?