zmiana harrego III na uniden 78ltw
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
Ja miałem u78 i mam teraz Herberta 2 oba radia pracują bardzo ładnie ze wzmocnionym mikrofonem u78 dawał 7w a h2 10-11w przy modulacji, dobre filtry więcej swiatelek przy h2. Ogólnie trochę bardziej podoba mi się praca h2. Jak chcesz to znajomy ma u78 Elite w super stanie.
Nissan Pulsar:
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
Oczywiściesamson09 pisze:I jak panowie myślicie, że jest sens zamiany hIII na herberta I ?
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Herbert w dobrym stanie to jakieś 400 zł. Za trochę mniejsze pieniądze możesz też kupić Unidena 540. To jest Herbert tylko, że nie ma modulacji FM. Taki Uniden to wydatek rzędu 300-350 zł.
Herbert I czy też Uniden 540 posiadają bardzo dobre filtry przeciwzakłóceniowe. Obydwa radia są trochę głuche ale raczej nie będziesz narzekał.
Miałem Harryego III i Unidena 78 LTW i Elite i mam Unidena 540. Harryego już nie mam z czego cieszę się niezmiernie bo radio w sumie ładne ale odporność na zakłócenia żadna w porównaniu do Unidena 78 LTW.
Nie miałem okazji porównać pracy Unidena 78 z Unidenem 540 czy też Jacksonem.
Uniden 78 ma dobre filtry ale nie rewelacyjne. Chociaż jak ostatnio wracałem z nad morza to przez prawie całą drogę miałem squelch na godz. i rf. na 17 i nie miałem problemów z szumem. Pomijam miasta bo tam tragedia i niestety miejscami śmietnik był niezły.
Herberta ma kolega i kiedyś porównywaliśmy Unidena 78 LTW z Herbertem i nie było jakiś różnic ale to było na szybko robione, więc nie jest to żaden wyznacznik.
Za Unidenem 78 Elite przemawia jedynie bajeranckie podświetlenie bo wewnątrz jest to samo co w 78 LTW (tutaj mogę się mylić więc może mnie ktoś poprawić). W nocy faktycznie ładnie wygląda i łatwo się połapać bo wszystkie napisy się świecą.
W pozostalych radiach podświetlone są tylko pokrętła i przyciski więc na pamięć trzeba się nauczyć ale to żadna filozofia.
Wydaje mi się, że Herbert w dobrym stanie będzie najlepszy ale o tym musisz sam zadecydować.
Pozdrawiam...
Grzegorz
Herbert I czy też Uniden 540 posiadają bardzo dobre filtry przeciwzakłóceniowe. Obydwa radia są trochę głuche ale raczej nie będziesz narzekał.
Miałem Harryego III i Unidena 78 LTW i Elite i mam Unidena 540. Harryego już nie mam z czego cieszę się niezmiernie bo radio w sumie ładne ale odporność na zakłócenia żadna w porównaniu do Unidena 78 LTW.
Nie miałem okazji porównać pracy Unidena 78 z Unidenem 540 czy też Jacksonem.
Uniden 78 ma dobre filtry ale nie rewelacyjne. Chociaż jak ostatnio wracałem z nad morza to przez prawie całą drogę miałem squelch na godz. i rf. na 17 i nie miałem problemów z szumem. Pomijam miasta bo tam tragedia i niestety miejscami śmietnik był niezły.
Herberta ma kolega i kiedyś porównywaliśmy Unidena 78 LTW z Herbertem i nie było jakiś różnic ale to było na szybko robione, więc nie jest to żaden wyznacznik.
Za Unidenem 78 Elite przemawia jedynie bajeranckie podświetlenie bo wewnątrz jest to samo co w 78 LTW (tutaj mogę się mylić więc może mnie ktoś poprawić). W nocy faktycznie ładnie wygląda i łatwo się połapać bo wszystkie napisy się świecą.
W pozostalych radiach podświetlone są tylko pokrętła i przyciski więc na pamięć trzeba się nauczyć ale to żadna filozofia.
Wydaje mi się, że Herbert w dobrym stanie będzie najlepszy ale o tym musisz sam zadecydować.
Pozdrawiam...
Grzegorz
samson09, w tym czasie co się zastanawiasz jakie radio kupic już dawo bys miał inne i potestował jak by nie odpowiadalo to zmiana na następne. Jak tak bardzo chcesz to przemysł herberta2. Jak radio jest Ci tylko potrzebne o zapytanie o droge to zostaw h3 nic więcej nie trzeba
Nissan Pulsar:
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
Ja też jestem z Harrego bardzo zadowolony. Szczególnie po modyfikacjach radio działa dużo przyjemniej. Nie łapie w ogóle zakłóceń z auta u mnie, a i w mieście daje radę na ASC. A RFGain mam ustawiony na 16 i nawet w mieście za bardzo nim nie kręcę, a mam długą antenę.
Ale tak jak napisał Florek, zależy do czego ma być radio.
Ale tak jak napisał Florek, zależy do czego ma być radio.
Mobil 1: President HARRY III by Konektor + Sirio Turbo 5000 + Uniden BC23A
Mobil 2: AnyTone SMART+ Sirio ML-145 Mag + Uniden ESP-12
Mobil 3: ALINCO DR-135-DX by Konektor + SIRIO T-3 27 + Uniden ESP-5
Mobil 2: AnyTone SMART+ Sirio ML-145 Mag + Uniden ESP-12
Mobil 3: ALINCO DR-135-DX by Konektor + SIRIO T-3 27 + Uniden ESP-5
Jeżeli zmieniać h3 to tylko jeżeli filtry nie dają rady albo z przejścia na wstęgi tak to szkoda zmieniac. A jak brakuje kopa to lepiej kupić mikrofon i ewentualnie witamine
Nissan Pulsar:
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800