President Valery

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

sabur
Posty: 162
Rejestracja: 2009-05-18, 10:25
Lokalizacja: Łańcut/Kraków

Post autor: sabur »

Ale ja pod względem zasięgu nie jestem wymagający ;-)
10km i wyraźne komunikaty i pełnia szczęścia. Skończyły się wyjazdy firmówkami po kraju, więc będę kręcił się "wokół komina". Jesteś z Rzeszowa, czyli sam doskonale wiesz jak często pada zapytanie o "dróżkę na Łańcut". Jak dodam do tego patelnie z piaskiem na budowie autostrady namiętnie i uparcie trzymający się kanału 19, odechciewa się b.długich anten.

Przeglądając ofertę u Hasana, prawdopodobnie wybór padnie na Gamme I R, czyli 120cm helikal.

Anteny dłużej niż pirat nie chcę na dach. Powód? Nie chce wysiadać ciągle przed wjazdami do garażu podziemnego oraz wiata, gdzie parkuje samochód, jest niska i poprzednia antena 1m spadała za każdym razem z dachu przy wjeździe pod zadaszenie.
Było: Intek 120, Yosan pro 120 tuning x2, Team t6m, President: Valery, Herbert, Johnny III...obecnie Yanosik ;)
Awatar użytkownika
Ferbus
Posty: 6215
Rejestracja: 2010-05-02, 11:43
Znak/ranga: 161CBF096
Lokalizacja: KO02LH

Post autor: Ferbus »

sabur pisze:Przeglądając ofertę u Hasana, prawdopodobnie wybór padnie na Gamme I R, czyli 120cm helikal.
To spójrz na Wilson`a FGT 4. 125cm top loaded. Nawet mam takiego na handel jak byś chciał :-P
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
AntekPabianice
Posty: 6655
Rejestracja: 2011-11-20, 20:42
Znak/ranga: 161CBF131
Lokalizacja: JO91QP
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: AntekPabianice »

Jak na klapę sedana, to propozycja Ferbusa, czyli TopLoaded będzie lepsza, IMO.
Pozdrawiam
Ekipa KONEKTOR
MOJE RADIO...
"Nie wie, bo ma muszki w oczach - wyjaśniał Orr z przesadną cierpliwościa - Jak może zobaczyć, że ma muszki w oczach, skoro ma muszki w oczach?"
161CBF131/SQ7AIS
Awatar użytkownika
angel_dark666
Posty: 1037
Rejestracja: 2013-07-15, 19:45
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: angel_dark666 »

no są zalety i wady długich anten a ze Rzeszów jest strazsznie zaszumianym miastem to czasem jest to drażniące.
Ale jak sie ma duzo pokręteł w radiu to idze to zniwelowac:)
Zobaczysz na własnym przykladzie jak bedzie ci sie sprawowac antena na bagażniku, możesz odczuc głuchość radia.
maciek111
Posty: 65
Rejestracja: 2013-04-04, 20:32
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: maciek111 »

teraz mam wa27 bardzo dobrze sobie radzi valery dobry odbiór a jeszcze lepszy zasięg nadawania jestem pod wrażeniem, przy ML145 sirio właśnie tak miałem problem z ,,głuchością,, :D może kwestia wystrojenia ale na razie ML leży i odpoczywa :).
yosan JC660 + president wa27
Tommy
Posty: 26
Rejestracja: 2013-08-14, 16:27
Lokalizacja: Turek

Post autor: Tommy »

maciek111 pisze:teraz mam wa27 bardzo dobrze sobie radzi valery dobry odbiór a jeszcze lepszy zasięg nadawania jestem pod wrażeniem, przy ML145 sirio właśnie tak miałem problem z ,,głuchością,, :D może kwestia wystrojenia ale na razie ML leży i odpoczywa :).
Właśnie miałem zakładać temat w tej sprawie. Mam zestaw Valery + Sirio ML-145 no i powiem szczerze, że nie podoba mi się dużo ciszy. Tak jakby RF-Gain dużo wycinał, zresztą nawet przy rozkręconym tak jakby rewelacji zasięgowych nie ma. Radio zestrojone idealnie - byłem w serwisie CB. Wcześniej miałem Missouri Export i powiem szczerze, że jeśli chodzi o zasięg to było podobnie, a antenę trzymałem na klapie od bagażnika. Teraz jest na dachu. Doradzicie coś?
Awatar użytkownika
Ferbus
Posty: 6215
Rejestracja: 2010-05-02, 11:43
Znak/ranga: 161CBF096
Lokalizacja: KO02LH

Post autor: Ferbus »

Albo dłuższa antena, albo zmiana na szerszy odbiornik ;-)
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Tommy
Posty: 26
Rejestracja: 2013-08-14, 16:27
Lokalizacja: Turek

Post autor: Tommy »

Właśnie dopiero co zmieniłem 70 cm antenę na 142 cm i postawiłem ją na dach dokładnie w tym celu...
Awatar użytkownika
Ferbus
Posty: 6215
Rejestracja: 2010-05-02, 11:43
Znak/ranga: 161CBF096
Lokalizacja: KO02LH

Post autor: Ferbus »

No to widocznie "podobają" Ci się szerokie odbiorniki. U68, Walker itp, tam ciszy nie bedzie :-P
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Tommy
Posty: 26
Rejestracja: 2013-08-14, 16:27
Lokalizacja: Turek

Post autor: Tommy »

Powiedz mi co to znaczy szeroki odbiornik?
Awatar użytkownika
angel_dark666
Posty: 1037
Rejestracja: 2013-07-15, 19:45
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: angel_dark666 »

Tommy pisze:Powiedz mi co to znaczy szeroki odbiornik?
zalezy z jakich radyjek korzystałes wcześniej, "szeroki" znaczy zbiera wiecej w tym zakłócen, pisków, trzasków.

Ja użytkowałem valerego przez jakiś czas z midlandem ml-145 na magnesie i dobrze działało, dobry zasięg, dobry odsłuch.

Mi sie tam nie wydawało że głuchy jest, wcześniej korzystałem z m-techa III i miałem na nim więcej zakłocen i niechcianych dźwięków z porównaniu z valerym.

Tylko weż pod uwage ze magnesówki bywają zwodnicze bo stroisz ją na wyłączonym silniku i w mięjscu.
Jadąc antena sie rusza, czasem przy manewrach magnes minimalnie potrafi sie odlepic od dachu i juz antena traci swoje właściwości. Nie raz tak m iałem ze musiałem sie zatrzymac i postawic antene jeszcze raz. A na klapie bagażnika tracisz najwiecej .
Awatar użytkownika
cassiopeia
Posty: 6364
Rejestracja: 2011-03-26, 23:06
Znak/ranga: 161CBF081
Lokalizacja: Kalisz - najstarsze miasto w Polsce
Has thanked: 3 times
Kontakt:

Post autor: cassiopeia »

angel_dark666 pisze: magnesówki bywają zwodnicze bo stroisz ją na wyłączonym silniku
a co ma wyłączony silnik do strojenia anteny :?:
NIEZNAJOMOŚĆ PRAWA SZKODZI

-.-. .- ... ... .. --- .--. . .. .-
Awatar użytkownika
angel_dark666
Posty: 1037
Rejestracja: 2013-07-15, 19:45
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: angel_dark666 »

mojego santiago nie dało sie wystroic na wyłączonym silniku.
Dopiero po odpaleniu pokazywał rzeczywisty swr i dało sie zestroic.
Na zgaszonym cały czas wychodziło mi ze trzeba skrócic antene i swr miedzy 1,3-1,5

Po dopaleniu jak ręką odjął swr na całym paśmie między swr 1,05-1,1
Awatar użytkownika
Ferbus
Posty: 6215
Rejestracja: 2010-05-02, 11:43
Znak/ranga: 161CBF096
Lokalizacja: KO02LH

Post autor: Ferbus »

Na tańszych miarkach niestety tak jest...
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Jackill

Post autor: Jackill »

to miarka wariuje, lepiej sprawdź z inną.
ODPOWIEDZ

Wróć do „President”