Sirio AS 100 czy ml-145
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
Nikt się o Twoje zniżki nie martwi, bo to przecież Twoja sprawa, tylko powodujesz swego rodzaju zagrożenie na drodze... Kolega zgubił raz MLkę... Szybę wstawić musiał, dobrze że nic poza tym, a wcale szybko nie jechał, więc nie walimy tu informacjami wyssanymi z palca...
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Jak ktoś ma pecha to i w drewnianym kościele cegła na niego spadnie...
Wydaje mi się ,że kto jak kto ,ale bądź co bądź włoska firma (nie chińska) nie produkowałaby anten ,które są zagrożeniem...
Jak spadnie zmienię zdanie , na razie nie spada. Może jakbym miał kupować nową to szukałbym większego magnesu , ale narazie nie widzę takiej potrzeby.
Rozumiem ,że wszyscy co mają AS100 powodują zagrożenie ? To straszne....
Wydaje mi się ,że kto jak kto ,ale bądź co bądź włoska firma (nie chińska) nie produkowałaby anten ,które są zagrożeniem...
Jak spadnie zmienię zdanie , na razie nie spada. Może jakbym miał kupować nową to szukałbym większego magnesu , ale narazie nie widzę takiej potrzeby.
Rozumiem ,że wszyscy co mają AS100 powodują zagrożenie ? To straszne....
Nie uogólniaj - można jeździć bezpiecznie z tą anteną, ale trzeba mieć świadomość, że to model z mniejszym magnesem i odpowiednio dostosować prędkość do sytuacji.mig25 pisze:Rozumiem ,że wszyscy co mają AS100 powodują zagrożenie ? To straszne....
Do szybkiej jazdy po autostradzie są większe, mocniejsze magnesy.
Nie... Nie wszyscy, tylko ci, którzy jeżdżą z takimi prędkościami jak Ty piszesz
MLka też była oryginalna, a jednak spadła.
MLka też była oryginalna, a jednak spadła.
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
- Hasan-Łódź
- Posty: 7805
- Rejestracja: 2009-11-27, 21:49
- Znak/ranga: KIEROWNIK REŻYSER
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Lepiej żeby nie spadło na moje auto.mig25 pisze:To niech spada , pozbędę się problemu.
#
Jam jest KONEKTOR.
cennik sprzętu radiowego od KONEKTOR dla CBF
wyborne ceny na Yaesu, Icom, Kenwood, TYT - info PW
montaż 3er montaż X6
Jam jest KONEKTOR.
cennik sprzętu radiowego od KONEKTOR dla CBF
wyborne ceny na Yaesu, Icom, Kenwood, TYT - info PW
montaż 3er montaż X6
mig25, masz w instrukcji podaną przez producenta, bezpieczną prędkość poruszania się z anteną na magnesie ......... bodajże 130km/h.
gorzej jak koszt naprawy auta, po uderzeniu podstawy czy anteny wyniesie parę setek ......... a najgorsze będzie to, jak komuś przy celujesz tą anteną ......... jak dla mnie brak wyobraźni.mig25 pisze:Dopóki się nie przewróci na pewno mnie nie przekonacie do wymiany :)
CRE 8900 + Densei EC 2002, Sirtel Santiago 1200 / Sirio Silver 90
Icom IC-2730 KNKTR + Diamond NR-770 R / NR-77S
Ekipa KONEKTOR
Icom IC-2730 KNKTR + Diamond NR-770 R / NR-77S
Ekipa KONEKTOR
My przecież nie próbujemy Cię przekonać ani do wymiany anteny, ani podstawy, tylko chodzi o prędkości... I cały czas nam chodzi o to żeby jeździć z rozwagą mając antenę na magnesie na dachu.
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Mam obie anteny Ml-145 i As -100 . Zrezygnowałem całkowicie z magnesu na rzecz uchwytu i jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania.
Już mnie mierziło to ciągłe zdejmowanie tego z dachu plus to że już ze trzy razy miałem problem z przewodem antenowym
Dla miłośników szybkiej jazdy z byle jakim magnesem polecam rozwiązanie na pętelkę O ile posiada się relingi ... Wystarczy przewodem obwinąć antenę przy relingu i można latać
Już mnie mierziło to ciągłe zdejmowanie tego z dachu plus to że już ze trzy razy miałem problem z przewodem antenowym
Dla miłośników szybkiej jazdy z byle jakim magnesem polecam rozwiązanie na pętelkę O ile posiada się relingi ... Wystarczy przewodem obwinąć antenę przy relingu i można latać
Rafi pisze: ......... jak dla mnie brak wyobraźni.
Załóżcie sobie nowy temat i tam dyskutujcie o prędkościach z jakimi można jeździć a z jakimi nie , i kto ma mniej a kto więcej wyobraźni. i nie róbcie ze mnie jakiegoś pirata ,pisałem tylko że testowana była w różnych warunkach i przy różnych prędkościach i tyle.Ferbus pisze:tylko chodzi o prędkości... I cały czas nam chodzi o to żeby jeździć z rozwagą mając antenę na magnesie na dachu.
To ,że u mnie się trzyma nie znaczy ,że na innym samochodzie się trzyma równie dobrze.
Problemem wg mnie raczej nie jest zaplątanie przewodu o coś ( bo wątpię ,żeby się przewód się wyrwał z radia i przez bagażnik wyciągnął) ,tylko czy ten przewód nie wyrwie się z podstawy ,czyli w podstawie dla pewności na przewodzie trzeba by było zrobić supeł...poweredge pisze:Dla miłośników szybkiej jazdy z byle jakim magnesem polecam rozwiązanie na pętelkę O ile posiada się relingi ... Wystarczy przewodem obwinąć antenę przy relingu i można latać
Żeby was uspokoić przywiążę dodatkowo antenę jakąś cienką wytrzymałą linką do relingu lub do siłownika klapy ,wtedy na pewno nikomu szyby nie wybije jak się przewróci i po temacie.
- krzysiekpian
- Posty: 824
- Rejestracja: 2009-04-25, 15:56
- Lokalizacja: Radzymin
mig25, tylko wtedy Tobie wybije szybę. A przewód może się nie tylko urwać z podstawy, ale może się przerwać.
Mobil I: Lafayette Texas + Alan 9 PLUS/Omega 27 + SUNKER CDM550
Mobil II: President JFK I + Performer 5000
Baza: obecnie przebudowa.
> > > Opcja Szukaj Jest Skarbnicą Wiedzy, Nie Bójmy Się Z Niej Korzystać... < < <
Mobil II: President JFK I + Performer 5000
Baza: obecnie przebudowa.
> > > Opcja Szukaj Jest Skarbnicą Wiedzy, Nie Bójmy Się Z Niej Korzystać... < < <