Sirio AS 100 czy ml-145

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

Awatar użytkownika
Ferbus
Posty: 6215
Rejestracja: 2010-05-02, 11:43
Znak/ranga: 161CBF096
Lokalizacja: KO02LH

Post autor: Ferbus »

Nikt się o Twoje zniżki nie martwi, bo to przecież Twoja sprawa, tylko powodujesz swego rodzaju zagrożenie na drodze... Kolega zgubił raz MLkę... Szybę wstawić musiał, dobrze że nic poza tym, a wcale szybko nie jechał, więc nie walimy tu informacjami wyssanymi z palca...
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
mig25
Posty: 290
Rejestracja: 2011-05-21, 09:29
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: mig25 »

Jak ktoś ma pecha to i w drewnianym kościele cegła na niego spadnie...
Wydaje mi się ,że kto jak kto ,ale bądź co bądź włoska firma (nie chińska) nie produkowałaby anten ,które są zagrożeniem...
Jak spadnie zmienię zdanie , na razie nie spada. Może jakbym miał kupować nową to szukałbym większego magnesu , ale narazie nie widzę takiej potrzeby.

Rozumiem ,że wszyscy co mają AS100 powodują zagrożenie ? To straszne....
Awatar użytkownika
jmaniek
Posty: 1307
Rejestracja: 2011-04-23, 09:00
Lokalizacja: Mielec

Post autor: jmaniek »

mig25 pisze:Rozumiem ,że wszyscy co mają AS100 powodują zagrożenie ? To straszne....
Nie uogólniaj - można jeździć bezpiecznie z tą anteną, ale trzeba mieć świadomość, że to model z mniejszym magnesem i odpowiednio dostosować prędkość do sytuacji.
Do szybkiej jazdy po autostradzie są większe, mocniejsze magnesy.
Awatar użytkownika
Ferbus
Posty: 6215
Rejestracja: 2010-05-02, 11:43
Znak/ranga: 161CBF096
Lokalizacja: KO02LH

Post autor: Ferbus »

Nie... Nie wszyscy, tylko ci, którzy jeżdżą z takimi prędkościami jak Ty piszesz ;-)
MLka też była oryginalna, a jednak spadła.
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
mig25
Posty: 290
Rejestracja: 2011-05-21, 09:29
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: mig25 »

To niech spada , pozbędę się problemu.
Awatar użytkownika
Hasan-Łódź
Posty: 7805
Rejestracja: 2009-11-27, 21:49
Znak/ranga: KIEROWNIK REŻYSER
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Hasan-Łódź »

mig25 pisze:To niech spada , pozbędę się problemu.
Lepiej żeby nie spadło na moje auto.
#
Jam jest KONEKTOR.
cennik sprzętu radiowego od KONEKTOR dla CBF

wyborne ceny na Yaesu, Icom, Kenwood, TYT - info PW

montaż 3er
montaż X6
mig25
Posty: 290
Rejestracja: 2011-05-21, 09:29
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: mig25 »

Jak będzie spadała to powiem jej , żeby uważała na Twój samochód.

Nie spadnie i koniec.
Awatar użytkownika
jmaniek
Posty: 1307
Rejestracja: 2011-04-23, 09:00
Lokalizacja: Mielec

Post autor: jmaniek »

mig25 pisze:Jak będzie spadała to powiem jej , żeby uważała na Twój samochód.

Nie spadnie i koniec.
:mrgreen: Dyskusja bez sensu, jak ze ślepym o kolorach.
mig25
Posty: 290
Rejestracja: 2011-05-21, 09:29
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: mig25 »

chyba ślepymi ;)
Dla pewności rozbiorę podstawę i sprawdzę czy jest na kablu supeł ,co by w razie upadku wisiała na kablu i Hasanowi w auto nie wcelowała. Dopóki się nie przewróci na pewno mnie nie przekonacie do wymiany :)
Awatar użytkownika
Rafi
Posty: 3844
Rejestracja: 2010-05-28, 07:48
Znak/ranga: 161CBF057 / SQ7RJQ
Lokalizacja: JO91QW

Post autor: Rafi »

mig25, masz w instrukcji podaną przez producenta, bezpieczną prędkość poruszania się z anteną na magnesie ......... bodajże 130km/h.
mig25 pisze:Dopóki się nie przewróci na pewno mnie nie przekonacie do wymiany :)
gorzej jak koszt naprawy auta, po uderzeniu podstawy czy anteny wyniesie parę setek :-? ......... a najgorsze będzie to, jak komuś przy celujesz tą anteną :-/ ......... jak dla mnie brak wyobraźni.
CRE 8900 + Densei EC 2002, Sirtel Santiago 1200 / Sirio Silver 90
Icom IC-2730 KNKTR + Diamond NR-770 R / NR-77S

Ekipa KONEKTOR
Awatar użytkownika
Ferbus
Posty: 6215
Rejestracja: 2010-05-02, 11:43
Znak/ranga: 161CBF096
Lokalizacja: KO02LH

Post autor: Ferbus »

My przecież nie próbujemy Cię przekonać ani do wymiany anteny, ani podstawy, tylko chodzi o prędkości... I cały czas nam chodzi o to żeby jeździć z rozwagą mając antenę na magnesie na dachu.
Saab 9-3 SC: Johnny III ASC + CTE Alan SL / President Ohio na relingu + Motorola RSN 4001a
Astra H: Uniden 520 + Sirio AS100
W zapasie: 2m drutu by RM Italy, Midland ML-145, Lemm AT71, Lemm AT1500, SS600, Pirat.
Awatar użytkownika
poweredge
Posty: 934
Rejestracja: 2012-05-30, 09:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: poweredge »

Mam obie anteny Ml-145 i As -100 . Zrezygnowałem całkowicie z magnesu na rzecz uchwytu i jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania.

Już mnie mierziło to ciągłe zdejmowanie tego z dachu plus to że już ze trzy razy miałem problem z przewodem antenowym :-(

Dla miłośników szybkiej jazdy z byle jakim magnesem polecam rozwiązanie na pętelkę :mrgreen: O ile posiada się relingi ... Wystarczy przewodem obwinąć antenę przy relingu i można latać :lol:
mig25
Posty: 290
Rejestracja: 2011-05-21, 09:29
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: mig25 »

Rafi pisze: ......... jak dla mnie brak wyobraźni.
Ferbus pisze:tylko chodzi o prędkości... I cały czas nam chodzi o to żeby jeździć z rozwagą mając antenę na magnesie na dachu.
Załóżcie sobie nowy temat i tam dyskutujcie o prędkościach z jakimi można jeździć a z jakimi nie , i kto ma mniej a kto więcej wyobraźni. i nie róbcie ze mnie jakiegoś pirata ,pisałem tylko że testowana była w różnych warunkach i przy różnych prędkościach i tyle.
To ,że u mnie się trzyma nie znaczy ,że na innym samochodzie się trzyma równie dobrze.
poweredge pisze:Dla miłośników szybkiej jazdy z byle jakim magnesem polecam rozwiązanie na pętelkę O ile posiada się relingi ... Wystarczy przewodem obwinąć antenę przy relingu i można latać
Problemem wg mnie raczej nie jest zaplątanie przewodu o coś ( bo wątpię ,żeby się przewód się wyrwał z radia i przez bagażnik wyciągnął) ,tylko czy ten przewód nie wyrwie się z podstawy ,czyli w podstawie dla pewności na przewodzie trzeba by było zrobić supeł...

Żeby was uspokoić przywiążę dodatkowo antenę jakąś cienką wytrzymałą linką do relingu lub do siłownika klapy ,wtedy na pewno nikomu szyby nie wybije jak się przewróci i po temacie.
Awatar użytkownika
krzysiekpian
Posty: 824
Rejestracja: 2009-04-25, 15:56
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: krzysiekpian »

mig25, tylko wtedy Tobie wybije szybę. :-D A przewód może się nie tylko urwać z podstawy, ale może się przerwać.
Mobil I: Lafayette Texas + Alan 9 PLUS/Omega 27 + SUNKER CDM550
Mobil II: President JFK I + Performer 5000
Baza: obecnie przebudowa.
> > > Opcja Szukaj Jest Skarbnicą Wiedzy, Nie Bójmy Się Z Niej Korzystać... < < <
mig25
Posty: 290
Rejestracja: 2011-05-21, 09:29
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: mig25 »

Chyba się za dużo filmów w stylu Oszukać przeznaczenie naoglądaliście. Ja się na tym przewodzie mogę powiesić i się nie przerwie , to antena 1kg też przewodu takod razu nie przerwie , musiałby być już naruszony. Zaraz pewnie jeszcze ktoś napisze ,że mi klapę bagażnika z zawiasów wyrwie....
ODPOWIEDZ

Wróć do „Porównanie anten”