Moje pytanie jest następujące:
Jak maja się osiągi wspomnianych anten w stosunku do ostatniej czyli ML-145?
Zakładam, że antena nie musi się zginąć i będzie ustawiona pionowo. Mam MW-4000 ale dla mnie jest zbyt długa, ciężko zmieścić ją w bagażniku małego samochodu (ML daje radę). Stad pomysł wymiany na coś pośredniego. Będzie to jeździć na magnesie 16cm z prędkościami raczej do 100km/h a i tak pewnie większość po mieście.
Czy warto dopłacić do Turbo czy lepsza prosta AS-170. MW-3000 jest dla mnie chyba zbyt giętka, ale jej nie wykluczam.
Sirio AS-170 vs MW-3000 vs Turbo 3000 vs ML-145
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
Sirio AS-170 vs MW-3000 vs Turbo 3000 vs ML-145
Sprzęt: Apollo Road Blues 2.5, President Taylor III, CRT 2000H, CRT MIKE, AT-5555N, UBC125XLT, Baofeng UV-3R;
SP9PP
'AKTUALNE' Sprzedam: CRT MIKE v2 (RFG, bez ARFG), Sirio MEGAWATT 4000 i FLEX LOG 4, Baofeng UV-3R możliwa wymiana na: radia CB i UKF i anteny CB
SP9PP
'AKTUALNE' Sprzedam: CRT MIKE v2 (RFG, bez ARFG), Sirio MEGAWATT 4000 i FLEX LOG 4, Baofeng UV-3R możliwa wymiana na: radia CB i UKF i anteny CB
- cassiopeia
- Posty: 6364
- Rejestracja: 2011-03-26, 23:06
- Znak/ranga: 161CBF081
- Lokalizacja: Kalisz - najstarsze miasto w Polsce
- Has thanked: 3 times
- Kontakt:
Sirio AS-170 vs MW-3000 vs Turbo 3000 vs ML-145
ja z SS1200 przeskoczyłem ostatnio na Alaskę i na miasto jest o niebo lepsza
Re: Sirio AS-170 vs MW-3000 vs Turbo 3000 vs ML-145
cassiopeia pisze:ja z SS1200 przeskoczyłem ostatnio na Alaskę i na miasto jest o niebo lepsza
:)
-=- SQ9RNU -=-
Sirio AS-170 vs MW-3000 vs Turbo 3000 vs ML-145
Miałem Titanium 3001 - 173 cm , na magnesie 16 cm .
Prosta antena ale nad wyraz sprawnie działająca - 2 lata jeździłem i naprawdę skuteczna.
Obecnie po zmianie auta i zamocowaniu na relingu mam Turbo 5000 - różnica jest na korzyść 5000 - ale szczerze - tak na słuch , niezbyt drastyczna . Mniej się gnie podczas jazdy i sygnał jest bardziej stabilny . Ml-ka też raczej trzyma pion.
Megawata miałem - zachowywał się jak bat na konia - i często zgłaszano mi problem ,że sygnał właśnie pływa
Prosta antena ale nad wyraz sprawnie działająca - 2 lata jeździłem i naprawdę skuteczna.
Obecnie po zmianie auta i zamocowaniu na relingu mam Turbo 5000 - różnica jest na korzyść 5000 - ale szczerze - tak na słuch , niezbyt drastyczna . Mniej się gnie podczas jazdy i sygnał jest bardziej stabilny . Ml-ka też raczej trzyma pion.
Megawata miałem - zachowywał się jak bat na konia - i często zgłaszano mi problem ,że sygnał właśnie pływa
-=- SQ9RNU -=-
Sirio AS-170 vs MW-3000 vs Turbo 3000 vs ML-145
Osiągowo wszystkie anteny podobne Mlka najkrótsza ale różnicy nie poczujesz , jak bym miał
brać MLkę to Midlanda dłuższa i sztywniejsza od sirio. Jeżeli zależy ci na sztywności i nie
musisz składać anteny to AS-170.
brać MLkę to Midlanda dłuższa i sztywniejsza od sirio. Jeżeli zależy ci na sztywności i nie
musisz składać anteny to AS-170.
Mobil: Albrecht AE 485 S/KPO 532/Performer 2000/Sigma Stinger CL/TRC-474 + SG-CB 1000
Baza: KPO DX 5000 V6/Densei 2002 tuning Konektor/Astatic 104M6B/Sirio 2008/Sonar LS-350/color]
Baza: KPO DX 5000 V6/Densei 2002 tuning Konektor/Astatic 104M6B/Sirio 2008/Sonar LS-350/color]