Problem z cb intek 799 m plus

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

mareczek112
Posty: 5
Rejestracja: 2013-02-09, 11:27
Lokalizacja: wrocław

Problem z cb intek 799 m plus

Post autor: mareczek112 »

Witam wszystkich!

Mam pewien problem otóż kupiłem w sklepie ten model radia cb i nie wiem jak je podłączyć. Jestem nowy w temacie. Szukałem w internecie coś więcej na ten temat ale znalazłem tylko tyle że powinienem mieć w zestawie wtyk na zapalniczke, bezpiecznik a nie mam. z tyłu radioodbiornika wychodzi tylko kabel czarny i czerwony oskórowane przy końcach. Napewno da się to jakoś podłączyć, tyle że nie wiem jak. Proszę o pomoc.

Ps. dowiedziałem się też ze są dwa zestawy tzw full kit w ktorym jest wtyk na zapalniczke i bezpiecznik i inny normalny. Prawdopodobnie kupilem ten drugi, w sklepie powiedziano mi ze bedzie dzialac. Tak czy inaczej prosze o pomoc!
Awatar użytkownika
REDWHITE
Posty: 905
Rejestracja: 2008-08-26, 12:44
Znak/ranga: Zgred/Pieniacz
Lokalizacja: Łódź

Post autor: REDWHITE »

Kolego czerwony to + a czarny to -.
Musisz albo przedłużyć kable i dopiąć do akuulatora, lub zalutować wtyczke do gniazda zapalniczki. Kabel plusowy (czerwony) lutujesz do sprężynki we wtyczce a minusowy (czarny) do bocznej blaszki.Tutaj masz to pokazane
Mobil: PC122/Sirio Omega 27; CRT MIKE/wilson little
Było :A18, AT Smart,Yosan Micro,AT-6666(szatan),Lafayette Atena,Herbert,ALINCO DR-135DX,Lincoln,HR-5500,Alan 87,Alan 28,Saturn 40,Ralistic TRC-482,Cobra 146 gtl,Apollo Road Blues,Yosan CB-300,MTech LIII,Uniden 520,Yosan Pro 120, Walker,Omega Farun
mareczek112
Posty: 5
Rejestracja: 2013-02-09, 11:27
Lokalizacja: wrocław

Post autor: mareczek112 »

hm spróbuję . do akumulatora? no niewiem, raczej wybiorę opcję z lutownicą.. w razie dalszych problemów i pytań będe pisał. dzięki.
Awatar użytkownika
jmaniek
Posty: 1307
Rejestracja: 2011-04-23, 09:00
Lokalizacja: Mielec

Post autor: jmaniek »