AnyTone SMART
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
AnyTone SMART
masz na giełdzie MICRO po modach za trzy stówki , jak bym nie miał SMARTA to sam bym kupił, ale u mnie w 1.6 i 2.0 tdi nie pierdzi więc zostaje SMART a kupić MICRO dla samego testu żeby porównać ze Smartem to aż tak mi się nie przelewa
Mobil - Legend III white + SIRIO SILVER 90
Kamper - AT6666 + Sirio Carbonium 27 Black/Santiago 1200/Antron A99
Będe jechał zapraszam do rozmowy
Kamper - AT6666 + Sirio Carbonium 27 Black/Santiago 1200/Antron A99
Będe jechał zapraszam do rozmowy
Re: AnyTone SMART
Jaki kolor ma wyświetlacz ? Pomarańczowy czy czerwony ?
FT 450D, FT 7800E, FT 857D, VX6
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
AnyTone SMART
w senie smart czy yosan ? smart na pomarańczowy bez możliwości wyboru a yosan kilka kolorów do wyboru
Mobil - Legend III white + SIRIO SILVER 90
Kamper - AT6666 + Sirio Carbonium 27 Black/Santiago 1200/Antron A99
Będe jechał zapraszam do rozmowy
Kamper - AT6666 + Sirio Carbonium 27 Black/Santiago 1200/Antron A99
Będe jechał zapraszam do rozmowy
AnyTone SMART
chodziło mi o radio z tematu - Anytone, jak to radyjko wypada na tle Harry II , Yosan 120, Harry III - potrzebuje coś do służbówki - wsiąść wrzucić antenę na dach radio do auta i go koniecznie coś małego - radio nie będzie montowane, praktycznie co wyjazd jadę czym innym.
FT 450D, FT 7800E, FT 857D, VX6
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
AnyTone SMART
sądząc po ogłoszeniach na giełdzie to chyba kolegom nie przypadł do gustu
mogę zrobić porównanie do Unidena 520 jeśli chcesz
mogę zrobić porównanie do Unidena 520 jeśli chcesz
Mobil - Legend III white + SIRIO SILVER 90
Kamper - AT6666 + Sirio Carbonium 27 Black/Santiago 1200/Antron A99
Będe jechał zapraszam do rozmowy
Kamper - AT6666 + Sirio Carbonium 27 Black/Santiago 1200/Antron A99
Będe jechał zapraszam do rozmowy
AnyTone SMART
suzu4x4 wlasnie, ze przypadl tylko nie wyrabia z moja sieczkarnia. Testowalem smarta z u520 to podobno modulacja byla mocniejsza z tej miniaturki jaka jest AT.
Nissan Pulsar:
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
AnyTone SMART
A jak smart działa z długimi antenami? Bo pamiętam Yosan micro V1 nie za bardzo współpracował z długą anteną i się przytykał.
Mobil 1: President HARRY III by Konektor + Sirio Turbo 5000 + Uniden BC23A
Mobil 2: AnyTone SMART+ Sirio ML-145 Mag + Uniden ESP-12
Mobil 3: ALINCO DR-135-DX by Konektor + SIRIO T-3 27 + Uniden ESP-5
Mobil 2: AnyTone SMART+ Sirio ML-145 Mag + Uniden ESP-12
Mobil 3: ALINCO DR-135-DX by Konektor + SIRIO T-3 27 + Uniden ESP-5
AnyTone SMART
ze cooooooooooooooo???????
Mobil: GENERAL ELECTRIC 3-5804C+Sirio CB MINI-MAG 27
http://www.cbmuseum.nl/General_Electric.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Baza: YAESU FT-857 + wire na dwóch wędkach + unun 9:1 + ATU
http://www.cbmuseum.nl/General_Electric.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Baza: YAESU FT-857 + wire na dwóch wędkach + unun 9:1 + ATU
AnyTone SMART
Wypowiedzi z tematu o yosanie micro
Jako antymisior radio się sprawdziło. Brak RF Gain jest odczuwalny przy antenie 1.5m (sprawdzałem z Titanium 1400 ~140cm) w większych miastach. Przy dość czułym ASQ jest problem, gdy ktoś dalej postawi nośną - bramka jest otwarta cały czas i zostaje tylko włączenie tłumika LOC.
podpisuje sie rencyma i nogamy
zbyt duża czułość, przy antenie 2-metrówce, w mieście, ASQ praktycznie cały czas otwarte. Po za miastem, jest dużo lepiej. Bramkę wypadałoby, podciągnąć wyżej.
Mobil 1: President HARRY III by Konektor + Sirio Turbo 5000 + Uniden BC23A
Mobil 2: AnyTone SMART+ Sirio ML-145 Mag + Uniden ESP-12
Mobil 3: ALINCO DR-135-DX by Konektor + SIRIO T-3 27 + Uniden ESP-5
Mobil 2: AnyTone SMART+ Sirio ML-145 Mag + Uniden ESP-12
Mobil 3: ALINCO DR-135-DX by Konektor + SIRIO T-3 27 + Uniden ESP-5
AnyTone SMART
a reczne SQ??
Mobil: GENERAL ELECTRIC 3-5804C+Sirio CB MINI-MAG 27
http://www.cbmuseum.nl/General_Electric.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Baza: YAESU FT-857 + wire na dwóch wędkach + unun 9:1 + ATU
http://www.cbmuseum.nl/General_Electric.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Baza: YAESU FT-857 + wire na dwóch wędkach + unun 9:1 + ATU
Re: AnyTone SMART
U mnie działa z długą anteną , przytykać się nie przytyka ale faktycznie w mieście przy obwodnicy ASQ potrafi przepuszczać przez dłuższy czas, załatwia to załączenie RF gaina, nagrałem nawet filmik z działania ASQ i RF gaina, ale niestety zapełniła mi się karta w aparacie i filmik się nie zapisałartega7 pisze:A jak smart działa z długimi antenami? Bo pamiętam Yosan micro V1 nie za bardzo współpracował z długą anteną i się przytykał.
Mobil - Legend III white + SIRIO SILVER 90
Kamper - AT6666 + Sirio Carbonium 27 Black/Santiago 1200/Antron A99
Będe jechał zapraszam do rozmowy
Kamper - AT6666 + Sirio Carbonium 27 Black/Santiago 1200/Antron A99
Będe jechał zapraszam do rozmowy
AnyTone SMART
Ja mam ustawiony asq na 6 i dodatkowo rfg na 12 jak wchodzi za duzo (szpital, swiatla itp.) to naciskam przycisk rfg i jest dobrze. Radio ma fajne ustawienia, ktore mozna dopasowac do siebie oraz anteny i dlatego szkoda mi go.
Nissan Pulsar:
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
Yosan Micro V2 KNKTR
Sirio Snake 27
Nagoya RB-400V Black
Chevrolet Captiva:
Anytone Apollo Road Blues V2.5
Sirio Titanium 800
AnyTone SMART
Ostatnio po lekturze forum i zachwalaniu radia Team Ts-6m kupiłem je i byłem mocno rozczarowany. Myślę sobie dam wam drugą szansę i zamówiłem AnyTone'a i stwierdzam, że... zjada on Team'a na śniadanie Nie spodziewałem się, że takie małe radyjko może tak fajnie działać. Kwestia tylko czy filtry dadzą radę w waszym aucie. U mnie w 1.9tdi o oznaczeniu AGR jest ok ale jak na światłach przede mną stało A8 4.2 to radio zaczęło trochę popierdywać, potwierdza to słowa Florka, podobnie było jak na pasie obok ustawiła się astra lub vectra drugiej generacji prawdopodobnie też z silnikiem benzynowym. Myślę, że w mieście z tramwajami lub trolejbusami też może być różnie. Niebawem może będę miał okazję być w Lublinie, zobaczę jak się sprawuje przy bliskim spotkaniu z trolejbusem i dam znać.
Co do obsługi radia mimo braku pokręteł obsługuje się je całkiem sprawnie i przyjemnie. Wyświetlacz czytelny nawet jak patrzymy na radio prawie pod kątem 90 stopni.
Rf gain niby skokowy ale moim zdaniem lepiej mieć skokowy ze stałym wzrostem tłumienia niż mocno nieliniowy w pokrętle. W Team Ts-6m do godziny 1 nie reagował wcale, jako taka regulacja była między 1,a 11, poniżej 11 było głucho.
ASQ całkiem ok, pierwsze 2 pozycje przy rfg ustawionym na 12(nie godzina tylko tłumienie o 12 db), wpuszczają komunikaty które według miernika nie mają siły nawet 1 eS-a.
SQ w sumie opinia podobna jak przy rf-g lepszy skokowy niż mocno rozjechany w pokrętle.
Grzania nie zauważyłem, radio ma służyć jako antymisiek więc w czasie kilku sekund jak pytamy o drogę lub komuś odpowiadamy się nie zagotuje. Do gaworzenia na stacji chyba nikt nie kupuje takiego radia.
Myślę, że z uwagi na niewielką wagę radia warto byłoby wymienić przewód mikrofonu na bardziej elastyczny bo w zimie jak zesztywnieje to pociągniemy radio za gruchą. Podkręcenie modulacji i wymiana wkładki mikrofonowej na panasonica pewnie też nie zaszkodzą.
Podsumowując jak da radę z instalacją w aucie to cytując klasyka "będziesz pan zadowolony"
Co do obsługi radia mimo braku pokręteł obsługuje się je całkiem sprawnie i przyjemnie. Wyświetlacz czytelny nawet jak patrzymy na radio prawie pod kątem 90 stopni.
Rf gain niby skokowy ale moim zdaniem lepiej mieć skokowy ze stałym wzrostem tłumienia niż mocno nieliniowy w pokrętle. W Team Ts-6m do godziny 1 nie reagował wcale, jako taka regulacja była między 1,a 11, poniżej 11 było głucho.
ASQ całkiem ok, pierwsze 2 pozycje przy rfg ustawionym na 12(nie godzina tylko tłumienie o 12 db), wpuszczają komunikaty które według miernika nie mają siły nawet 1 eS-a.
SQ w sumie opinia podobna jak przy rf-g lepszy skokowy niż mocno rozjechany w pokrętle.
Grzania nie zauważyłem, radio ma służyć jako antymisiek więc w czasie kilku sekund jak pytamy o drogę lub komuś odpowiadamy się nie zagotuje. Do gaworzenia na stacji chyba nikt nie kupuje takiego radia.
Myślę, że z uwagi na niewielką wagę radia warto byłoby wymienić przewód mikrofonu na bardziej elastyczny bo w zimie jak zesztywnieje to pociągniemy radio za gruchą. Podkręcenie modulacji i wymiana wkładki mikrofonowej na panasonica pewnie też nie zaszkodzą.
Podsumowując jak da radę z instalacją w aucie to cytując klasyka "będziesz pan zadowolony"
Alan 28/ Densei EC-2023/ Sirio ML-145
AnyTone SMART
Przewód ...martwi mnie trochę , on jest na stałę? Jest możliwość przeróbki na gniazdo ?
FT 450D, FT 7800E, FT 857D, VX6
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
Moonraker GP-2500, Lafayette MA 1500
AnyTone SMART
No właśnie jest na stałe, zbyt pięknie by było. Z drugiej strony producent chyba nie zakładał wymiany mikrofonu bo nie bardzo jest na co, potrzebny jest mikrofon z możliwością zmiany kanałów. Możliwość przeróbki pewnie jest pytanie tylko czy taka operacja się opłaci biorąc pod uwagę, że radio kosztuje 200zł.
Alan 28/ Densei EC-2023/ Sirio ML-145