Problem z zakłuceniami chyba alternator

Tutaj, możecie zadawać pytania związane z wykonaniem naprawy, przeróbki, instalacji itp.
(tutaj nie pytamy o zakup radia/anteny!)

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

Marek
Posty: 10456
Rejestracja: 2009-10-19, 20:43
Lokalizacja: Jastrzębie

Problem z zakłuceniami chyba alternator

Post autor: Marek »

mam Unidena 520 + President Florida w polo 1,9 SDI

Gdy stoję czy jadę bez świateł wszystko jest git ogólnie jestem zadowolony jednak gdy włączę światła mam wielkie zakłócenia nie wiem czy są one spowodowane przez alternator czy cos innego sprawdzałem instalacje świateł i nigdzie nie ma zwarcia ani przebicia może przy dużym poborze prądu alternator zaczyna nie wyrabiać

Czy można to rozwiązać jakim filtrem antyzakłóceniowym ewentualnie czy jest jakieś inne wytłumaczenie

Z góry dzięki

ps poczytałem na forum że można temu zapobiec podłąnczając radja bezpośrednio do akumulatora pomogło może na tyle ze teraz wogóle nie słyszę wycieraczek ale po włączeniu świateł nadal jakieś gwizdy czy coś (zakłócenia są na tyle silne że ciężko kogoś zrozumieć)
Ostatnio zmieniony 2007-08-11, 15:39 przez Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Fredi
Posty: 440
Rejestracja: 2007-01-09, 20:35
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Fredi »

eNcom pisze:Czy można to rozwiązać jakim filtrem antyzakłóceniowym ewentualnie czy jest jakieś inne wytłumaczenie
filtry nie pomoga, jedyne wytłumaczenie to szczotki z alternatora juz nie daja rady i sieja na radyjko
ogólnie diesle mało sieja w golfie u zony mam unidena i radzi sobie bez problemu z zakłuceniami.
Pozdrawiam
Fredi
Marek
Posty: 10456
Rejestracja: 2009-10-19, 20:43
Lokalizacja: Jastrzębie

Post autor: Marek »

fredi pisze:
eNcom pisze:Cszczotki z alternatora juz nie daja rady i sieja na radyjko
czyli jak mi się uda wymienić szczotki to powinno grać ??
znając życie pewnie są wkomponowane w regulator napięcia może się uda

i znowu da kanału :D

ps czy to może być jeszcze coś innego ??
Awatar użytkownika
Fredi
Posty: 440
Rejestracja: 2007-01-09, 20:35
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Fredi »

eNcom pisze:ps czy to może być jeszcze coś innego ??
jezeli na włączonym silniku wszystko jest ok i tylko jak zapalasz światła problem sie pojawia to tam oprócz alternatora nie ma co zakłucac no chyba ze masz ksenony to wtedy jeszcze przetwornice.
Pozdrawiam
Fredi
Awatar użytkownika
Fredi
Posty: 440
Rejestracja: 2007-01-09, 20:35
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Fredi »

mozesz jeszcze spróbowac podłączyc radyjko prosto z akumulatora czasami to pomaga, a filtry sobie podaruj szkoda kasy a kompletnie nic nie daja.
Pozdrawiam
Fredi
Marek
Posty: 10456
Rejestracja: 2009-10-19, 20:43
Lokalizacja: Jastrzębie

Post autor: Marek »

fredi pisze:mozesz jeszcze spróbowac podłączyc radyjko prosto z akumulatora .
Próbowałem niestety mało to pomogło
czyli szczotki
Marek
Posty: 10456
Rejestracja: 2009-10-19, 20:43
Lokalizacja: Jastrzębie

Post autor: Marek »

Ponieważ moje radyjko ruszyło sam nie wiem co z nim było nie tak po włączeniu kompletna cisza, a teraz znowu gada

A wracając do zakłóceń to po odłączeniu anteny cisza żadnych zakłóceń czyli zakłócenia wchodzą na antenę lub kabel. kabel jest poprowadzony prawą stroną samochodu a wiązka od świateł idzie lewą więc chyba bez stałego montażu tego nie wyeliminuje

A teraz najlepsze po podłączeniu anteny i włączeniu świateł zakłóceń nie było samochód chodził ok 10 min włączałem i wyłączałem i jak było czysto tak zostało może to dzięki wilgoci (dzisiaj pada :D)
Sam nie wiem co z tym sprzętem muszę go dłużej poużywać wtedy może coś wywnioskuje
Awatar użytkownika
Fredi
Posty: 440
Rejestracja: 2007-01-09, 20:35
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Fredi »

eNcom pisze:Sam nie wiem co z tym sprzętem muszę go dłużej poużywać wtedy może coś wywnioskuje
moze masz zimny lut w radiu..
Pozdrawiam
Fredi
Marek
Posty: 10456
Rejestracja: 2009-10-19, 20:43
Lokalizacja: Jastrzębie

Post autor: Marek »

fredi pisze:
eNcom pisze:Sam nie wiem co z tym sprzętem muszę go dłużej poużywać wtedy może coś wywnioskuje
moze masz zimny lut w radiu..
sprzedawca też mi tak powiedział pojeżdżę parę dni to się okaże

Tymczasem znalazłem winowajce zakłóceń >> regulacja podświetlenia zegarów :D wystarczyło deczko zmniejszyć i po problemie tylko nie wiem dlaczego na zapalonym silniku piszczy a na zgaszonym nie w każdym razie teraz mogę normalnie używać mojego CB
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kącik techniczny------tylko naprawy , modyfikacje i porady co,gdzie i jak zamontować.”