Przymierzam się do zdemontowania podsufitki i demontażu anteny FM. W jej miejsce ma pojawić się główka do anteny CB. W związku z powyższym, pytanie czy ktoś demontował podsufitkę i wie jak wygląda konstrukcja dachu w miejscu FMki?
Jakieś usztywnienia tam występują, może macie jakieś foto?
Chciałbym dać blachę w formie podkładki pod główkę CB i zastanawiam się nad wymiarami oraz wyprofilowaniem.
Montaż anteny CB w miejscu FM'ki - Opel Astra G Kombi
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
Montaż anteny CB w miejscu FM'ki - Opel Astra G Kombi
Było: PC78LTW + AT-71 + EC-2002
Jest: Atena po tuningu w KONEKTORze
Jest: Atena po tuningu w KONEKTORze
Co do konstrukcji dachu się nie wypowiem, ale odnośnie podkładki owszem. Ja mam okrąg o średnicy około 9 cm i daje radę z WA-27 i Hi-Power4000. Miałem też chwilowo bez wzmocnienia i jest różnica, ale nie jakaś dramatyczna. Materiał u mnie to miedź z jakąś domieszką, fajna, plastyczna blacha około 1mm grubości. Nie profilowałem, sama się ugięła :)
Mobil: Yosan PRO-120 Konektor + WA-27/AT-1200 + Densei EC-2002 Konektor + Nokia HFS-9
Na podkładkę planowałem talerz z dysku 3.5" i dlatego właśnie zastanawiam się czy tam jakieś wzmocnienia, usztywnienia dachu będą przeszkadzać.
Było: PC78LTW + AT-71 + EC-2002
Jest: Atena po tuningu w KONEKTORze
Jest: Atena po tuningu w KONEKTORze
Swego czasu przeprowadziłem wspomnianego moda, niestety o talerzu z HDD zapomnijcie.
Padre dorobił mi kwadrat 10x10cm z tzw. kwasówki, 1.5mm grubości.
W tylnej części dachu, FM'ka mocowana jest we wzmocnieniu dachu. Ale otwór, w którym siedzi podświetlenie części bagażowej jest na tyle duży, że spokojnie można włożyć wspomnianą blaszkę. Efekt przerósł moje oczekiwania, antena (AT-71) siedzi super sztywno, dach ani drgnie.
Polecam takie rozwiązanie wszystkim, którzy nie chcą kaleczyć auta.
Padre dorobił mi kwadrat 10x10cm z tzw. kwasówki, 1.5mm grubości.
W tylnej części dachu, FM'ka mocowana jest we wzmocnieniu dachu. Ale otwór, w którym siedzi podświetlenie części bagażowej jest na tyle duży, że spokojnie można włożyć wspomnianą blaszkę. Efekt przerósł moje oczekiwania, antena (AT-71) siedzi super sztywno, dach ani drgnie.
Polecam takie rozwiązanie wszystkim, którzy nie chcą kaleczyć auta.
Było: PC78LTW + AT-71 + EC-2002
Jest: Atena po tuningu w KONEKTORze
Jest: Atena po tuningu w KONEKTORze
W stronę przodu samochodu - zaraz przed anteną FM - jest wzmocnienie poprzeczne dachu, więc niczego nie trzeba dokładać, bo nie ma sensu. Dach w tym miejscu prawie nie pracuje nawet jak mocno porusza się anteną.
Demontaż podsufitki prosty jak budowa cepa - ściągasz maskownicę podsufitki (trzyma się na solidnych spinkach), odginasz podsufitkę i masz 100% dostęp do anteny.
Demontaż podsufitki prosty jak budowa cepa - ściągasz maskownicę podsufitki (trzyma się na solidnych spinkach), odginasz podsufitkę i masz 100% dostęp do anteny.
Chyba nieuważnie przeczytałeś posta wyżej. Antena zamontowana tak jak planowalem, więc wskazówki spóźnione. Ale dzięki za dobre chęci :PSkorupa pisze:W stronę przodu samochodu - zaraz przed anteną FM - jest wzmocnienie poprzeczne dachu, więc niczego nie trzeba dokładać, bo nie ma sensu. Dach w tym miejscu prawie nie pracuje nawet jak mocno porusza się anteną.
Demontaż podsufitki prosty jak budowa cepa - ściągasz maskownicę podsufitki (trzyma się na solidnych spinkach), odginasz podsufitkę i masz 100% dostęp do anteny.
Było: PC78LTW + AT-71 + EC-2002
Jest: Atena po tuningu w KONEKTORze
Jest: Atena po tuningu w KONEKTORze