Zgadza się, tylko już wielokrotnie Goliath był proponowany do ML'ki, ewentualnie dwumetrówek Stąd moje pytanieHasan-Łódź pisze:Na CB świat się przecież nie kończy :)
Montaz anteny uchwyt/reling/magnes Citroen C5 Break
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
Re: Montaz anteny uchwyt/reling/magnes Citroen C5 Break
Mobil: DNT Carat + Solarcon Prowler 203
Na sprzedaż: President Harry III
Na sprzedaż: President Harry III
- Hasan-Łódź
- Posty: 7795
- Rejestracja: 2009-11-27, 21:49
- Znak/ranga: KIEROWNIK REŻYSER
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Montaz anteny uchwyt/reling/magnes Citroen C5 Break
Ostatnio sprzedawaliśmy Goliatha z SG CB 1000 do bardzo szybkiego SUVA (>600KM, do setki poniżej 4s). Auto na gwarancji, otworu właściciel robić nie chce.
Naiwnie jest sądzić, że będzie jeździć do 140km/h
Naiwnie jest sądzić, że będzie jeździć do 140km/h
#
Jam jest KONEKTOR.
cennik sprzętu radiowego od KONEKTOR dla CBF
wyborne ceny na Yaesu, Icom, Kenwood, TYT - info PW
montaż 3er montaż X6
Jam jest KONEKTOR.
cennik sprzętu radiowego od KONEKTOR dla CBF
wyborne ceny na Yaesu, Icom, Kenwood, TYT - info PW
montaż 3er montaż X6
Montaz anteny uchwyt/reling/magnes Citroen C5 Break
Jako narzędzie do łamania przepisów ruchu drogowego zapewne warta jest swojej ceny:/
Albrecht AE 5890 EU + PAN DM432MT + President Virginia - zamiennie - Albrecht 6110 + President Virginia.
Montaz anteny uchwyt/reling/magnes Citroen C5 Break
Przyszly mi na mysla kolejne watpliwosci w wyborze pomiedzy uchwytem relingowym a magnesem. Wyznacznikiem bezbieczenstwa staje sie predkosc maksymalna przy ktorej taki magnes sie sprawdza. Mi potrzebny jest magnes, ktory bedzie sie sprawdzal z antena np. Sirioo Turbo 2000 przy predkosci ok 160km/h na trasie z Niemiec do Polski. Czy ktos jednak badal zachowanie takiego magnesu przy awaryjnym hamowaniu z duzej predkosci? Opor staly przy pewnej predkosci to jedno, ale nagla zmiana przyspieszenia to drugie. Jezeli jestem sobie w stanie wyobrazic pewne zamocowanie magnesu na krawedzi dachu przy stalych, wysokich predkosciach, to sily dialajace na instalacje przy gwaltownym hamowaniu to juz calkiem inna bajka, czyz nie...?
Albrecht AE 5890 EU + PAN DM432MT + President Virginia - zamiennie - Albrecht 6110 + President Virginia.
- cassiopeia
- Posty: 6364
- Rejestracja: 2011-03-26, 23:06
- Znak/ranga: 161CBF081
- Lokalizacja: Kalisz - najstarsze miasto w Polsce
- Has thanked: 3 times
- Kontakt:
Montaz anteny uchwyt/reling/magnes Citroen C5 Break
Dlatego kazdy poleca montaz na stale. Reszta to polsrodki
Montaz anteny uchwyt/reling/magnes Citroen C5 Break
Magnes przy takiej predosci i bez ryzyka to potrojny, inaczej to uchwyt relingowy czy klapowy
Harry 3 Konektor Green + Sirio ML-145 + Uniden ESP-20 :)
Do sprzedania Intek FSP-30 :)
Do sprzedania Intek FSP-30 :)
Montaz anteny uchwyt/reling/magnes Citroen C5 Break
A może po prostu tak nie z.....ć? Dwa razy się nie spóźnisz, jak już i tak jesteś spóźniony, może warto czasem 30 minut wcześniej wyjechać. Z wiekiem coraz bardziej śmieszą mnie te próby naginania czasoprzestrzeni
U Niemca (tzw. StauLand) dawno juz nie spotkałem czystej drogi, bez korków i zwężek, w Polsce musisz jechać 160-170 żeby zrównać się z tymi co to ich jest tylko lewy pas, albo 100km/h żeby w miarę spokojnie dotrzec do celu. Jazda w Polsce 120-140 mija się z celem bo to ciągłe hamowanie i przyśpieszanie.
Tak więc pytam: po co z....ć?
U Niemca (tzw. StauLand) dawno juz nie spotkałem czystej drogi, bez korków i zwężek, w Polsce musisz jechać 160-170 żeby zrównać się z tymi co to ich jest tylko lewy pas, albo 100km/h żeby w miarę spokojnie dotrzec do celu. Jazda w Polsce 120-140 mija się z celem bo to ciągłe hamowanie i przyśpieszanie.
Tak więc pytam: po co z....ć?
Podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd.
baza: Y FT-950 + Delta M0PLK,
mob: J1, HR5500, WA-27, T5000
baza: Y FT-950 + Delta M0PLK,
mob: J1, HR5500, WA-27, T5000
Re: Montaz anteny uchwyt/reling/magnes Citroen C5 Break
Żeby nie było, że nie w temacie, to napiszę (nie udało się edytować poprzedniego posta) że próbowałem kilku anten i im wyższa tym wolniej jadę. Sirio Mag 145 spokojnie wystarcza do 2metrowej anteny do 160-170 km/h Chcesz szybciej to kup typu President Virginia, też miałem i ponad 200km/h jej nie zrywa, a co na drodze się dzieje na pewno usłyszysz. DX-ów i tak nie zrobisz przy szybkiej jeździe bo zakładam, że się skupiasz na kierownicy.RobertG7 pisze:A może po prostu tak nie z.....ć? Dwa razy się nie spóźnisz, jak już i tak jesteś spóźniony, może warto czasem 30 minut wcześniej wyjechać. Z wiekiem coraz bardziej śmieszą mnie te próby naginania czasoprzestrzeni
U Niemca (tzw. StauLand) dawno juz nie spotkałem czystej drogi, bez korków i zwężek, w Polsce musisz jechać 160-170 żeby zrównać się z tymi co to ich jest tylko lewy pas, albo 100km/h żeby w miarę spokojnie dotrzec do celu. Jazda w Polsce 120-140 mija się z celem bo to ciągłe hamowanie i przyśpieszanie.
Tak więc pytam: po co z....ć?
Podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd.
baza: Y FT-950 + Delta M0PLK,
mob: J1, HR5500, WA-27, T5000
baza: Y FT-950 + Delta M0PLK,
mob: J1, HR5500, WA-27, T5000
Montaz anteny uchwyt/reling/magnes Citroen C5 Break
Odpowiem Ci po co z....ć. Po to żeby nie blokować ruchu. Mieszkam nad Jeziorem Bodenskim i od Ulmu do Świecka mam autostradę. Nakazana prędkość na niemieckiej autostradzie która ma odcinek bez ograniczeń to 140km/h. Jest to minimum a górnej granicy nie ma. Przy prędkości 160km/h i z dwoma przystankami 800km trasę przejeżdżam w 8,5h. Zakładając że nie ka korków. Czy to jest wg Ciebie z.....nie? Cb pomaga ominąć utrudnienia w ruchu i korki spowodowane min wypadkami. Na początku listopada stałem 4h w korku bo polski kierowca tira tak się wlaczal do ruchu że położył się w poprzek autostrady ściągając jeszcze innego polskiego tira plus jednego czeskiego. Jak pisałem wyżej chce wrócić do używania Cb a wcześniej duże anteny montowalem w poprzednich autach na stałe. Teraz chce mieć na magnesie. Tylko tyle.
Albrecht AE 5890 EU + PAN DM432MT + President Virginia - zamiennie - Albrecht 6110 + President Virginia.
Montaz anteny uchwyt/reling/magnes Citroen C5 Break
To ja odpowiem Tobie tak, bo widzę że z przepisami trochę nie na bieżąco jesteś. Prędkość minimalna na autostradzie w Niemczech (i w Polsce również) to 60km/h. Wypadki z udziałem "TIR-ów" i osobówek się zdarzają i zdarzać będą. (Spowodowane przez kierowców ciężarówek to 3% wszystkich). Dobry w korkach jest TomTom - używam i polecam. Oczywiście CB jest też bardzo pomocne, nawet może i bardziej. I naprawdę taka P. Virginia wystarczy do tego.
Z....ć po to żeby nie blokować ruchu - dobre, zapamiętam :)
Z....ć po to żeby nie blokować ruchu - dobre, zapamiętam :)
Podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd.
baza: Y FT-950 + Delta M0PLK,
mob: J1, HR5500, WA-27, T5000
baza: Y FT-950 + Delta M0PLK,
mob: J1, HR5500, WA-27, T5000
Montaz anteny uchwyt/reling/magnes Citroen C5 Break
Ehhh.. Kończę dyskusje bo to jakiś bezsens. Wbijcie sobie do głowek że forum jest od pomagania a nie od pouczania. Zawsze znajdzie się na każdym forum moralizator-madrala. Byle udowodnić że wszyscy wkoło to kretyni. Naprawdę musicie leczyć swoje kompleksy na forum? Nie chce znać nawet źródła skąd wziąłeś te 3%. Pozdrawiam serdecznie.
Albrecht AE 5890 EU + PAN DM432MT + President Virginia - zamiennie - Albrecht 6110 + President Virginia.
Re: Montaz anteny uchwyt/reling/magnes Citroen C5 Break
Czasem warto znać źródło poza plotkami. Oficjalne dane statystyczne Policji za 2016 r. Dokładnie od 25str. raportu. 3,1% wypadków drogowych spowodowanych zostało przez kierujących pojazdami pow. 3,5T DMCFoorio pisze:Nie chce znać nawet źródła skąd wziąłeś te 3%. Pozdrawiam serdecznie.
http://statystyka.policja.pl/st/ruch-dr ... oczne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja nie pouczam tylko pomogłem (od tego jest forum jak zauważyłeś) Tobie zrozumieć, że z....ć nie warto, bo szkoda tego jednego życia, jak nie swojego to innych. Przyczyną wypadku, po którym stałeś 4 godz. w korku mógł być właśnie taki szybki i wściekły, który nie zjechał, na lewy jak "TIR" próbował się włączać do ruchu. To hipoteza oczywiście
No i przy okazji możesz skorygować swoją wiedzę na temat przepisów ruchu drogowego, żeby nie robić z siebie ... :)
A co do anten, to żaden magnes nie da gwarancji, że antena nie spadnie i tyle (ale to z pewnością wiesz). Kup Virginię i omijaj korki, nie blokując ruchu :)
Pozdrawiam i życzę byś zawsze cały dojechał do celu.
Ostatnio zmieniony 2017-11-21, 13:22 przez RobertG7, łącznie zmieniany 1 raz.
Podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd.
baza: Y FT-950 + Delta M0PLK,
mob: J1, HR5500, WA-27, T5000
baza: Y FT-950 + Delta M0PLK,
mob: J1, HR5500, WA-27, T5000
Montaz anteny uchwyt/reling/magnes Citroen C5 Break
Dzięki za powrót do tematu. Mam wciąż kilka opcji i ta Virginia jest również na liście życzeń. Będę wkrótce znowu jechał do Polski więc jest czas przemyśleć i zamówić:)
Albrecht AE 5890 EU + PAN DM432MT + President Virginia - zamiennie - Albrecht 6110 + President Virginia.
Re: Montaz anteny uchwyt/reling/magnes Citroen C5 Break
Oczywiście, że to nie jest za....anie Ciężarówką w 9h robię nie mniej niż 700km (z jednym przystankiem 45 min.)Foorio pisze:Przy prędkości 160km/h i z dwoma przystankami 800km trasę przejeżdżam w 8,5h. Zakładając że nie ka korków. Czy to jest wg Ciebie z.....nie?
Mobil: DNT Carat + Solarcon Prowler 203
Na sprzedaż: President Harry III
Na sprzedaż: President Harry III
Montaz anteny uchwyt/reling/magnes Citroen C5 Break
Dokładnie. Arytmetyka wskazuje że powinienem te trasę osobowkia zrobić jeszcze szybciej, ale przecież są odcinki z ograniczeniami do 120km/h a pierwsze 100km jadę "landowkami" zanim dojadę do autostrady w Ulm. Tak czy inaczej wyboru dokonałem. Myślę że dobrym kompromisem w moim przypadku jest President Virginia i to na te antenke postawiłem. Doznania opiszę po pierwszych tygodniach użytkowania. W razie rozczarowania dopasuje dłuższy promiennik od innej anteny.
Albrecht AE 5890 EU + PAN DM432MT + President Virginia - zamiennie - Albrecht 6110 + President Virginia.