Nie przeczę ,iż w pierwotnym TDCi (ZSD - Puma), pompa wysokiego ciśnienia & wtryskiwacze są kiepskiej jakości... ,ale cała reszta "drogiego" osprzętu jest jak najbardziej w porządku.bad pisze:Fakt jak kto dba tak ma, ale....
Czy użytkownicy innych marek, które nie mają takiej awaryjności dbają o nie lepiej?
Jesteś pojedynczym odosobnionym przypadkiem.
Jeśli auto jest awaryjne, to skala usterek jest większa niz u konkurencji, której posiadacze wcale lepiej nie dbają.
Weź pod uwagę... ,iż większość TDCi co psioczą ludzie została ściągnięta z bliżej nieokreślonym przebiegiem... ,dodatkowo to nie TDI, tam nie wystarczy młotek... ,jeden mechanior paluchy włoży nie tam gdzie trzeba i po jakimś czasie zaczyna się płacz...
Poza tym takowych silników na rynku jest dużo mniej niż wszelkiej maści TDI -- w związku z tym mechaniory się dopiero na nim uczą... ,już nie wspominam... ,iż jak większość użytkowników nie rozróżniają TDCi I generacji by Ford, od kolejnej ze współpracy z PSA...
Odnośnie dbania... ,w mało której gnojówce filtr paliwa (odpowiednio dobrany), nie pierwszy lepszy "z" katalogu... ,jest tak ważny jak w TDCi ZSD-Puma