ford momdeo 2002 tdci

Wszystko na temat autek i nietylko.

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

bgs
Posty: 307
Rejestracja: 2013-01-21, 22:05
Lokalizacja: Augustów

Post autor: bgs »

bad pisze:Fakt jak kto dba tak ma, ale....

Czy użytkownicy innych marek, które nie mają takiej awaryjności dbają o nie lepiej?

Jesteś pojedynczym odosobnionym przypadkiem.
Jeśli auto jest awaryjne, to skala usterek jest większa niz u konkurencji, której posiadacze wcale lepiej nie dbają.
Nie przeczę ,iż w pierwotnym TDCi (ZSD - Puma), pompa wysokiego ciśnienia & wtryskiwacze są kiepskiej jakości... ,ale cała reszta "drogiego" osprzętu jest jak najbardziej w porządku.

Weź pod uwagę... ,iż większość TDCi co psioczą ludzie została ściągnięta z bliżej nieokreślonym przebiegiem... ,dodatkowo to nie TDI, tam nie wystarczy młotek... :lol: ,jeden mechanior paluchy włoży nie tam gdzie trzeba i po jakimś czasie zaczyna się płacz...

Poza tym takowych silników na rynku jest dużo mniej niż wszelkiej maści TDI -- w związku z tym mechaniory się dopiero na nim uczą... ,już nie wspominam... ,iż jak większość użytkowników nie rozróżniają TDCi I generacji by Ford, od kolejnej ze współpracy z PSA... :-x


Odnośnie dbania... ,w mało której gnojówce filtr paliwa (odpowiednio dobrany), nie pierwszy lepszy "z" katalogu... ,jest tak ważny jak w TDCi ZSD-Puma :evill:
AT-6666 "AnyTone", Turbo 5000 PL, EC-2002 tuning KONEKTOR, ESP-12
Awatar użytkownika
kubaopp
Posty: 4917
Rejestracja: 2012-04-02, 17:14
Lokalizacja: LN32DW Benoy-Vedeno
Kontakt:

Post autor: kubaopp »

no i wyjaśniło się wszystkie usterki związane z układem paliwowym/ wtryskowym są spowodowane przez dobranie nie odpowiedniego filtra , w autach które miały dobrany odpowiedni filtr auto jeździ do 500tys. bez remontu silnika :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ps. w fordach kombi jest tylko jedna rzecz dobra , Duży dach :!: :!: :!: czyli dobra przeciwwaga dla anteny , reszta to "kapota"
ML145 +DNT Strato FM
bgs
Posty: 307
Rejestracja: 2013-01-21, 22:05
Lokalizacja: Augustów

Post autor: bgs »

kubaopp pisze:no i wyjaśniło się wszystkie usterki związane z układem paliwowym/ wtryskowym są spowodowane przez dobranie nie odpowiedniego filtra , w autach które miały dobrany odpowiedni filtr auto jeździ do 500tys. bez remontu silnika :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Żebyś się nie zdziwił... ,po pierwszych "wrzutach"... ,zaraz po wejściu modelu na rynek, ze wschodniej europy, iż zapychają się wtryski, sporadycznie padają pompy CR w silnikach z serii ZSD - Puma, Ford zmienił gradację filtrów... i to rozwiązało wiele problemów.

Zapewniam Cię ,iż większość zamienników filtrów paliwa posiada starą, bądź dobraną z kosmosu gradację... .Większość osób wybiera najtańsze elementy ,bądź wcale go nie wymienia... :roll:

Natomiast jak już poleci pompa wysokiego ciśnienia... ,to można się już pożegnać z wtryskiwaczami, które to otrzymają w prezencie od niej opiłki.


Aha... ,lanie przez mechaników ropy z n-tego odzysku przy wymianie filtra paliwa dobrze mu robi? :evill:
AT-6666 "AnyTone", Turbo 5000 PL, EC-2002 tuning KONEKTOR, ESP-12
ODPOWIEDZ

Wróć do „Motoryzacja.”