dobry silnik diesla
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
- Hasan-Łódź
- Posty: 7805
- Rejestracja: 2009-11-27, 21:49
- Znak/ranga: KIEROWNIK REŻYSER
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
3.0D od BMW, zamykam temat
#
Jam jest KONEKTOR.
cennik sprzętu radiowego od KONEKTOR dla CBF
wyborne ceny na Yaesu, Icom, Kenwood, TYT - info PW
montaż 3er montaż X6
Jam jest KONEKTOR.
cennik sprzętu radiowego od KONEKTOR dla CBF
wyborne ceny na Yaesu, Icom, Kenwood, TYT - info PW
montaż 3er montaż X6
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 2011-05-08, 18:37
- Lokalizacja: dolnośląskie
to doczytaj bo nie dotyczy to wszystkich modeli tego silnika ale jak najbardziej omijaj szerokim łukiem AKN co do problematyki wymiany rozrządu 2,5 to rozbieranie przodu to bajka i wspaniały dostęp do wszelkich elementów silnika czego nie masz w 1,9,co do podkręcania to oba silniki tak 1,9 jak i 2,5 z tego samego okresu czasu są tak samo uległewaglik pisze:Doczytałem, że fabryczna wada to wycieranie się wałka rozrządu, wymiana w 1.9 to koszt z 1000 zł. a w 2.5 prawie 3000... Koszty eksploatacji 2.5 są bardzo duże, aby wymienić rozrząd trzeba rozbierać cały przód !. Wersja 1.9 TDi 130 KM (taka jaką poszukuje) ma spalanie w miare, zmieści się w 7-8 litrach, możliwość modyfikacji i podkręcenia na 150 kucy, wersja 2,5 nie posiada tak łatwej możliwości podkręcenia. Planuje mykać do Niemiec i sam sobie kupić autko, i wrócić na kołach. Zobaczymy jak to wyjdzie wszystko w praniu ;)
jest to świetna konstrukcja Przemku,ale obarczona pewnymi mankamentami i już nie tak prosta i tania w eksploatacjiHasan-Łódź pisze:3.0D od BMW, zamykam temat
w użyciu ze względu na gabaryty Lafayette Ermes + Sirio ML-145
leżakuje w szafie nówka Valery Philipines+ Pan432+Sirtel S9
leżakuje w szafie nówka Valery Philipines+ Pan432+Sirtel S9
ja zrobiłem takim około 1000 km w jednej trasie z Niemców.... spalanie około 6 litrów... wtedy zauroczył mnie ten samochód ... z perspektywy czasu teraz nie byłby to dobry wybór... ja wybrałem benz. w Japan-czyku , choć myślałem o dieslu ale na moich krótkich odcinakach szybciej bym go zajeździł...waglik pisze:ja poszukuje paska z 1.9 TDi z 130 KM
Nowe diesle to guano, a stare są już tak zatyrane że szok, obecnie jedynym wyjściem jest benzyna oraz benzyna z gazem
Pomagam w zakupach w Chinach.
http://ali.pub/e5dqi" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwarantuje dobre ceny Dla Kolorowych specjalne oferty!
http://ali.pub/e5dqi" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwarantuje dobre ceny Dla Kolorowych specjalne oferty!
-
- Posty: 311
- Rejestracja: 2011-11-10, 02:41
- Lokalizacja: UK
A moze by tak poczytac i poogladac wiecej?
Diesel jest w stanie natluc ponad 10000 bez remontu wiec taki 300tys czy 350tys jest zdrow jak wyba tylko te polskie spostrzeganie z perspektywy slynnych 100tys i czasow duzego fiata...
A ten mit o wycierajacych sie walkach rozrzadu w TDI mnie rozwalil najbardziej. Owszem wycieraly sie walki w silniku (tylko jeden) 2,5tdi v6 o mocy 150km ale pod warunkiem ze sie zmienialo olej w trybie long life czyli co 30 tys. Jelsi ktos zmienial co 15 tys to nie mial problemow z wycieraniem sie.
Co do obslugi TDI to silnik wzdluzny w a4/a6/passat jest bajak. Wymiana rozrzadu to kwestia 2h dla wprawionego i 4 dla osoby ktora robi to pierwszy raz. Czynnosc banalnie prosta. Cena czesci to juz od 450zl marki INNA i contitech wraz z ompa MPA.
Spalanie w wersji 6 biegow+temopomat moze oscylowac na trasie od 4 do 7 litrow w zaleznosci jak sie jezdzi.
Podatnosc na tuning to do 163koni z wersji 131km a maksymalnie mozna z niego bez zakuwania wydusic do okolo 320km!!! Wiec jak on niepodatny jest? Nie rozumiem.
Silnik dobry i nadaje sie do obslugi/napraw w zakresie wlasnym bo jest zbudowany bardzo przejrzyscie. Ogromnym + jest to ze mozna odpiac wszystko doslownie procz pompowtryskow i auto bedzie jechalo dalej tyle ze jak mol, ale wciaz do celu.
Swietne sa tez HDI malo pala, ale ich obsluga i czesci jednak szkodza portwelowi.
Wracajac do TDI mowie o PD kolejna generacja CR to totalne nieporozumienie, VP natomiast zalicza sie do teorii ze diesel to dala emerytow. VP dzieki pompie rozdzielajacej skutecznie opuznia przyspieszenie i reakcje na gaz.
PD idzie jak benzyna a do tego ma wiecej nutkow niz benzyna.
[ Dodano: 2012-01-14, 02:02 ]
Zreszta ja tez kiedys bylem zwolennikiem tylko i wylacznie turbo benzyny i zmienilo sie po tym jak sie przejechalem turbo dieslem na pompowtryskach.
A mialem tez okazje jechac dieslem na pompie i mowilem ze diesel to nie auto. Roznica kolosalna.
I co do zajechanych diesli to tak, ale w polsce. W europie zachodniej jest pelno dobrych tylko trzeba miec czas na szukanie ,a nie wpad do holandii i wypad...
Diesel jest w stanie natluc ponad 10000 bez remontu wiec taki 300tys czy 350tys jest zdrow jak wyba tylko te polskie spostrzeganie z perspektywy slynnych 100tys i czasow duzego fiata...
A ten mit o wycierajacych sie walkach rozrzadu w TDI mnie rozwalil najbardziej. Owszem wycieraly sie walki w silniku (tylko jeden) 2,5tdi v6 o mocy 150km ale pod warunkiem ze sie zmienialo olej w trybie long life czyli co 30 tys. Jelsi ktos zmienial co 15 tys to nie mial problemow z wycieraniem sie.
Co do obslugi TDI to silnik wzdluzny w a4/a6/passat jest bajak. Wymiana rozrzadu to kwestia 2h dla wprawionego i 4 dla osoby ktora robi to pierwszy raz. Czynnosc banalnie prosta. Cena czesci to juz od 450zl marki INNA i contitech wraz z ompa MPA.
Spalanie w wersji 6 biegow+temopomat moze oscylowac na trasie od 4 do 7 litrow w zaleznosci jak sie jezdzi.
Podatnosc na tuning to do 163koni z wersji 131km a maksymalnie mozna z niego bez zakuwania wydusic do okolo 320km!!! Wiec jak on niepodatny jest? Nie rozumiem.
Silnik dobry i nadaje sie do obslugi/napraw w zakresie wlasnym bo jest zbudowany bardzo przejrzyscie. Ogromnym + jest to ze mozna odpiac wszystko doslownie procz pompowtryskow i auto bedzie jechalo dalej tyle ze jak mol, ale wciaz do celu.
Swietne sa tez HDI malo pala, ale ich obsluga i czesci jednak szkodza portwelowi.
Wracajac do TDI mowie o PD kolejna generacja CR to totalne nieporozumienie, VP natomiast zalicza sie do teorii ze diesel to dala emerytow. VP dzieki pompie rozdzielajacej skutecznie opuznia przyspieszenie i reakcje na gaz.
PD idzie jak benzyna a do tego ma wiecej nutkow niz benzyna.
[ Dodano: 2012-01-14, 02:02 ]
Kolego gaz to do kuchenki a nie do auta. Wlasciwosci LPG i jego parametry stanowczo o tym mowia.KiMCIO pisze:Nowe diesle to guano, a stare są już tak zatyrane że szok, obecnie jedynym wyjściem jest benzyna oraz benzyna z gazem
Zreszta ja tez kiedys bylem zwolennikiem tylko i wylacznie turbo benzyny i zmienilo sie po tym jak sie przejechalem turbo dieslem na pompowtryskach.
A mialem tez okazje jechac dieslem na pompie i mowilem ze diesel to nie auto. Roznica kolosalna.
I co do zajechanych diesli to tak, ale w polsce. W europie zachodniej jest pelno dobrych tylko trzeba miec czas na szukanie ,a nie wpad do holandii i wypad...
Bo moc to trzeba miec, a nie tylko o niej mowic;)
widze ze nabijasz posty w 2,5 tdi zawsze cos bylo nie tak,i bez znaczenia jak sie o niego dba, jest tak wysilona jednostka ze nic tam nie wytrzymuje tak jak powinno, juz nie mowiac ze rozrzad z robocizna to okolo 2000 bo trzeba zdjac wszystko lacznie ze zderzakiem z przodu??
w polsce sa zjezdzone auta?? porsze Cie jedz do raichu i pokaz mi ze tam nie ma zjezdzonych samochodow?? bo widzi mi sie to tak ze skoro mozna miec audi 1,9tdi z 96 i 2oo ooo na budziku, a kilka aut dalej stoi take samo z identycznym silnikiem z 2003 i ma 24o ooo?? i to jest nomalna sprawa nie pojedyncze jednostki...zreszta przy tych kursach walut sprowadzanie auta za granicy mija sie z celem :P
w polsce sa zjezdzone auta?? porsze Cie jedz do raichu i pokaz mi ze tam nie ma zjezdzonych samochodow?? bo widzi mi sie to tak ze skoro mozna miec audi 1,9tdi z 96 i 2oo ooo na budziku, a kilka aut dalej stoi take samo z identycznym silnikiem z 2003 i ma 24o ooo?? i to jest nomalna sprawa nie pojedyncze jednostki...zreszta przy tych kursach walut sprowadzanie auta za granicy mija sie z celem :P
MAGNUM S-9 + RF Limited CR577 + SIRTEL SANTIAGO 1200 + NOKIA SP-3
-
- Posty: 311
- Rejestracja: 2011-11-10, 02:41
- Lokalizacja: UK
NIe nie nabijam. Czytam i odpowiadam.
Kolego powiedz mi co masz wspolnego z tymi silnikami?Jezdziles ktoryms?
No a ja nie jeszczilem jeszcze 2,5 tdi ale wiele silnikow TDI czy to 4 czy to 6 cylindrowych wyremontowalem, zlozylem, przerobilem, naprawilem i serwisowalem.
Tak sie sklada ze po pracy od lat kilku juz naprawiam auta i to glownie z grupy VAG.
Jedyny wadliwy to byl silnik 150km v6 i tyle mi wiadomo.
A wymiana rozrzadu 2000? Przyjedz do mnie zrobie ci za 100 + czesci i nie zdazysz kawy dopic jak bedzie wymienione.
Odchylam przod, zdejmuje zakladam dokrecam przod i heja. Calosc to od 1h do 2 w przypadku kiedy jest zmiana oleju i plynu z termostatem jeszcze.
Nie lubi jak ktos mity powiela a ty to usilnie kultywujesz. Tylko po co???
Co do przebiegu to bierze sie kogos z kablem (tylko jeszcze musi on umiec ten kabel obsluzyc) i wiadomo bedzie ile VAG ma na swoim koncie po mimo tego co mowi licznik.
Moj nie byl cofany (od pierwszego wlasciciela) a np bora kolegi miala stukniete do tylu 50 tys mill ze 150 ponad na lekko ponad 100 tys mil.
Tak ze to mozna sprawdzic w 5 minut jak sie chce.
Podobnie jest ze spalaniem, jak sie nie umie jezdzic tdi to za chiny nie zejdziesz ponizej 6,5L a jak potrafisz to 130km mozna najechac 4.0L w trasie zas v6 jakies 5,5L w trasie na 100km. Ale to juz wyzsza szkola jazdy ekonomicznej
Nie lubie jak ktos nie zna sie a nadaje o czyms o czym nie ma pojecia. Ja nie nadaje na awarie toyoty avensis bo jej nie znam i jej nie naprawiam wiec co moge wiedziec-nic...
[ Dodano: 2012-01-14, 09:15 ]
A i co do wysilenia tych jednostek. 4cylindrowe 131km moze wypluc max 163km bez ingerencji w silnik. 142km moze wypluc 172km bez ingerencji w silnik. 150km generuje podobnie bo okolo 178k bez przerubek zas 6 cylindrowe 150km do okolo 180km, 163km nawet do 193km zas 180 konna wersja najlepsze wyniki miala w okolocach 220km bez ingerencji w mechanike silnika. I gdzie tu wysilenie? Wysilony by byl taki 19tdi gdyby mial kolo 195km a 2,5tdi jak by mial ze 240-250km.
A przy tych mocach te silniki nawet kropli potu nie ronia, a gdzie im wysilenie...to nie hinda czy subaru przyjacielu gdzie sie z litra powyzej 100km wyciska i to jest wlasnie wysilenie
Proponuje poczytac, pojezdzic, pogrzebac i poserwisowac i dopiero twierdzic ze sie psuje a nie bo kolega mial i mu sie psulo lub jeszcze lepiej, nie mial ale mowil ze jego kolega mial i sie podobno psuje bo gdzies tam slyszal
Kolego powiedz mi co masz wspolnego z tymi silnikami?Jezdziles ktoryms?
No a ja nie jeszczilem jeszcze 2,5 tdi ale wiele silnikow TDI czy to 4 czy to 6 cylindrowych wyremontowalem, zlozylem, przerobilem, naprawilem i serwisowalem.
Tak sie sklada ze po pracy od lat kilku juz naprawiam auta i to glownie z grupy VAG.
Jedyny wadliwy to byl silnik 150km v6 i tyle mi wiadomo.
A wymiana rozrzadu 2000? Przyjedz do mnie zrobie ci za 100 + czesci i nie zdazysz kawy dopic jak bedzie wymienione.
Odchylam przod, zdejmuje zakladam dokrecam przod i heja. Calosc to od 1h do 2 w przypadku kiedy jest zmiana oleju i plynu z termostatem jeszcze.
Nie lubi jak ktos mity powiela a ty to usilnie kultywujesz. Tylko po co???
Co do przebiegu to bierze sie kogos z kablem (tylko jeszcze musi on umiec ten kabel obsluzyc) i wiadomo bedzie ile VAG ma na swoim koncie po mimo tego co mowi licznik.
Moj nie byl cofany (od pierwszego wlasciciela) a np bora kolegi miala stukniete do tylu 50 tys mill ze 150 ponad na lekko ponad 100 tys mil.
Tak ze to mozna sprawdzic w 5 minut jak sie chce.
Podobnie jest ze spalaniem, jak sie nie umie jezdzic tdi to za chiny nie zejdziesz ponizej 6,5L a jak potrafisz to 130km mozna najechac 4.0L w trasie zas v6 jakies 5,5L w trasie na 100km. Ale to juz wyzsza szkola jazdy ekonomicznej
Nie lubie jak ktos nie zna sie a nadaje o czyms o czym nie ma pojecia. Ja nie nadaje na awarie toyoty avensis bo jej nie znam i jej nie naprawiam wiec co moge wiedziec-nic...
[ Dodano: 2012-01-14, 09:15 ]
A i co do wysilenia tych jednostek. 4cylindrowe 131km moze wypluc max 163km bez ingerencji w silnik. 142km moze wypluc 172km bez ingerencji w silnik. 150km generuje podobnie bo okolo 178k bez przerubek zas 6 cylindrowe 150km do okolo 180km, 163km nawet do 193km zas 180 konna wersja najlepsze wyniki miala w okolocach 220km bez ingerencji w mechanike silnika. I gdzie tu wysilenie? Wysilony by byl taki 19tdi gdyby mial kolo 195km a 2,5tdi jak by mial ze 240-250km.
A przy tych mocach te silniki nawet kropli potu nie ronia, a gdzie im wysilenie...to nie hinda czy subaru przyjacielu gdzie sie z litra powyzej 100km wyciska i to jest wlasnie wysilenie
Proponuje poczytac, pojezdzic, pogrzebac i poserwisowac i dopiero twierdzic ze sie psuje a nie bo kolega mial i mu sie psulo lub jeszcze lepiej, nie mial ale mowil ze jego kolega mial i sie podobno psuje bo gdzies tam slyszal
Bo moc to trzeba miec, a nie tylko o niej mowic;)
No tak..tylko w Polsce są zatyrane, za granicą to same dziadki i tylko do kościoła dieslem jeżdżą ?? Standardowe przebiegi diesli na zachód od polskiej granicy to 40 tys. / rok. A więc kupujemy auto z 2000 roku - minimum 400 tysi Faktycznie świeżynka
A z tym gazem do kuchenek....ignorant jesteś Zatrzymałeś się epoki temu, miałeś auto zasilane LPG? Jakie, w którym roku, jaka to była instalacja? Jakiej generacji, producent, jakie wtryski?
Dla mnie ważne, że jedzie się taniej jak na dieslu
A z tym gazem do kuchenek....ignorant jesteś Zatrzymałeś się epoki temu, miałeś auto zasilane LPG? Jakie, w którym roku, jaka to była instalacja? Jakiej generacji, producent, jakie wtryski?
Dla mnie ważne, że jedzie się taniej jak na dieslu
Pomagam w zakupach w Chinach.
http://ali.pub/e5dqi" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwarantuje dobre ceny Dla Kolorowych specjalne oferty!
http://ali.pub/e5dqi" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwarantuje dobre ceny Dla Kolorowych specjalne oferty!
-
- Posty: 311
- Rejestracja: 2011-11-10, 02:41
- Lokalizacja: UK
Takie małe OT.Ja bym Diesla jak narazie nie kupił bo by mi sie nie opłacało.Mam 1.6 LPG i jeżdżi tak samo jak mojego brata 1.9 tdi 115 w passacie B5 a jak sie przejechałem nim tak ja jeżdze swoim czyli gaz do dechy to pokazał komputer spalanie 9 ropy a mi LPG spala 10-11 jak cisne a jak spokojnie to 8.5 więc ja nie widze opłacalności.A jedyny fajny diesel jak dla mnie to 2.5 R6 140KM
PanMloteczek, ty przeczytaj za co dostałeś ostrzeżenie.
A nawiązując do powyższej wypowiedzi, jak jestem moderatorem to w co mam wierzyć ?? A jak piszesz posta to nie mam możliwości go przeglądać zanim go wyślesz, mogę go edytować dopiero jak go wyślesz i jedyne co tam zmieniam to błędy.
A teraz do tematu jeździłem i dieslami (stare i nowsze) i benzyniakami i kuchenkami jak to je nazwałeś, po tych doświadczeniach podchodzę do tematu inaczej i będę jeździł tym czym będzie dla mnie najtaniej i na chwilę obecną jest to benzyna i kuchenka.
Pozdrawiam
A nawiązując do powyższej wypowiedzi, jak jestem moderatorem to w co mam wierzyć ?? A jak piszesz posta to nie mam możliwości go przeglądać zanim go wyślesz, mogę go edytować dopiero jak go wyślesz i jedyne co tam zmieniam to błędy.
A teraz do tematu jeździłem i dieslami (stare i nowsze) i benzyniakami i kuchenkami jak to je nazwałeś, po tych doświadczeniach podchodzę do tematu inaczej i będę jeździł tym czym będzie dla mnie najtaniej i na chwilę obecną jest to benzyna i kuchenka.
Pozdrawiam
Pomagam w zakupach w Chinach.
http://ali.pub/e5dqi" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwarantuje dobre ceny Dla Kolorowych specjalne oferty!
http://ali.pub/e5dqi" onclick="window.open(this.href);return false;
Gwarantuje dobre ceny Dla Kolorowych specjalne oferty!
- BigMonster
- Posty: 905
- Rejestracja: 2010-12-06, 16:04
- Lokalizacja: UK-Cheshire/PL-Lubelskie
Ale diesel to nie tylko spalanie.
Ja tez jestem "diesel man" przede wszystkim ze wzgledu na caloksztalt. Uwielbiam moment obrotowy, hamowanie silnikiem i mozliwosc "toczenia" sie przez miasto na 1000u obrotow. Lubie mniejsza zawodnosc elektryczna w porownaniu z bezyna (moj silnik to z 2001 wiec wody sie prawie nie boi).
Porownywanie bezyny z dieslem to jak porownywanie makaronu z kartoflami. Od tylu lat obie opcje sa na rynku bo obie opcje w inny sposob sie sprawdzaja. Jakby dalo sie stwierdzic ktora jest "lepsza" to drugiej dawno by juz nie bylo.
Ja tez jestem "diesel man" przede wszystkim ze wzgledu na caloksztalt. Uwielbiam moment obrotowy, hamowanie silnikiem i mozliwosc "toczenia" sie przez miasto na 1000u obrotow. Lubie mniejsza zawodnosc elektryczna w porownaniu z bezyna (moj silnik to z 2001 wiec wody sie prawie nie boi).
Porownywanie bezyny z dieslem to jak porownywanie makaronu z kartoflami. Od tylu lat obie opcje sa na rynku bo obie opcje w inny sposob sie sprawdzaja. Jakby dalo sie stwierdzic ktora jest "lepsza" to drugiej dawno by juz nie bylo.
Whenever there is any doubt, there is no doubt.
JFK II V2 + Densei 2002 + ESP-20 + KL 203P + Santiago 1200
AnyTone 5555N + Dell 18A + Uniden ESP-12 + Dipol 1/2
JFK II V2 + Densei 2002 + ESP-20 + KL 203P + Santiago 1200
AnyTone 5555N + Dell 18A + Uniden ESP-12 + Dipol 1/2
styczności nie miałem z 2,5 tdi i mieć nie będę, bo to wyrzucenie pieniędzy w błoto, chociażby cena a6 2,5tdi w porowaciejąc do 1,9tdi świadczy sama za siebie, kumpel tak utopił kasę i jeździł tym do pierwszego remontu a później wpadło 1,9 :) a co do 1,9tdi to 200km dla niego to nie problem, oczywiście zmiana turbo, coolera, programu i innych klocków...i nie okazuje oznak wysilenia ani szybszego zużycia. Zreszta nie widziałem wielu projektów z 2,5 tdi, chyba ze ze starym 2,5tdi ( rzędowym ) - tu przyznam racje ze silnik nie do zdarcia
i jak robisz rozrząd za 100 + części to albo słabo się cenisz albo tak robisz porządnie jak za 100...bez urazy, ale za te pieniadze to kazdy chciałby zrobic rozrząd w tym silniku
i jak robisz rozrząd za 100 + części to albo słabo się cenisz albo tak robisz porządnie jak za 100...bez urazy, ale za te pieniadze to kazdy chciałby zrobic rozrząd w tym silniku
MAGNUM S-9 + RF Limited CR577 + SIRTEL SANTIAGO 1200 + NOKIA SP-3
-
- Posty: 311
- Rejestracja: 2011-11-10, 02:41
- Lokalizacja: UK
Mowie o funtach i tyle faktycznie za wymiane rozrzadu biore w silniku wzdluznym i 160 w poprzecznym. I cena tu nie gra roli, ale to ze dla mnie to drobiazg i dzieki temu koles co mu raz zrobilem rozrzad robi u mnie juz 4 ayto i nawet z wymiana oleju do mnie jedzie Cena czyni cuda a i na wieksza ilosc napraw oplaca sie cenic mniej zeby miec klientow na stale.
Wracajac do 2,5tdi projektow w ciul chocby za oceanem gdzie lubuja sie w 2,5tdi na kompresorze
A co do gazu to czy zejdziecie przy wadze 1,7 tony prawie na 22zl za 100km?
Wracajac do 2,5tdi projektow w ciul chocby za oceanem gdzie lubuja sie w 2,5tdi na kompresorze
A co do gazu to czy zejdziecie przy wadze 1,7 tony prawie na 22zl za 100km?
Bo moc to trzeba miec, a nie tylko o niej mowic;)
nawet jak to 100 funtów czyli 100*5,2=520PanMloteczek pisze:Mowie o funtach i tyle faktycznie za wymiane rozrzadu biore w silniku wzdluznym i 160 w poprzecznym.
kompletny rozrząd na dobrych częściach to okolo 1000-1200 (np skf, czu ruville) jak dodasz plyn z pompa wody, albo olej to wyjdzie ponad 2000, a takto 1500-1700?? wiec nie jest to drogo jak do 1,9tdi komplet z wymiana z plynem chodniczym na tych samych gratach wyjdzie okolo 800-900??
i dziwne ze bierzesz mniej za 2.5tdi v6 niz za 1.9...
MAGNUM S-9 + RF Limited CR577 + SIRTEL SANTIAGO 1200 + NOKIA SP-3