Analizator Spalin
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-03-19, 20:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Analizator Spalin
Witam koledzy, temat nie związany z CB, bo o radyjkach na razie czytam i się dokształcam ale potrzebuję pomocy z ustawieniem składu mieszanki w moim autku daewoo tico na analizatorze spalin, byłem na przeglądzie i czterokrotnie przekraczam normy emisji CO, a autko pali jak smok, trzeba by było je nieco skręcić ale nie chcę tego robić kręcąc śrubką na dziko.
Zna ktoś kogoś albo ma warsztat i posiada analizator? Oczywiście nic za darmo.
Zna ktoś kogoś albo ma warsztat i posiada analizator? Oczywiście nic za darmo.
Super Cheetah + Sirio AS100
Tico4Ever!
Tico4Ever!
ale co Ty chcesz skrecac?? skoro auto pali jak smok, to przyczyna nie koniecznie lezy w skreceniu gaznika, jezeli tico jest na gazniku, dopasowanie mieszanki nie wyjdzie Ci na analizatorze spalin, musisz jechac do mechanika, być może masz powypalane gniazda zaworowe, może auto lapie lewe powietrze i wariuje z dobieraniem mieszanki...
A tak z innej beczki smisnykolo, jetes na forum dwa dni, i pierwszy post jaki piszesz jest ni jak zwiazany z CB...
A tak z innej beczki smisnykolo, jetes na forum dwa dni, i pierwszy post jaki piszesz jest ni jak zwiazany z CB...
MAGNUM S-9 + RF Limited CR577 + SIRTEL SANTIAGO 1200 + NOKIA SP-3
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-03-19, 20:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
kj9120 bo o CB mam jeszcze małe pojęcie i się dokształcam, zanim będę zadawał pytania to wypadałoby znać podstawy.
natomiast co do tematu jest to problem tylko i wyłącznie złego składu mieszanki który trzeba ustawić na analizatorze, wiem jakie mają być parametry wystarczy je ustawić.
natomiast co do tematu jest to problem tylko i wyłącznie złego składu mieszanki który trzeba ustawić na analizatorze, wiem jakie mają być parametry wystarczy je ustawić.
Super Cheetah + Sirio AS100
Tico4Ever!
Tico4Ever!
kiedyś miałem matizka i miałem problem z aparatem zapłonowym.... Tam jes taki obracający się talerz z otworami i te otwory wirują sobie w fotokomórce która zlicza przerwy i ustalaja kolejność zapłonu i jak zaczął mi wariować typu nierówne obroty zuzycie paliwa brak mozy albo za duze obroty; okazało się że ta fotokomóra padła. ten błąd odrazu wychodzi po podłączeniu ori kompa bo tak to bzdury pokazują. Pojechałem do jakiegoś gościa z lapkiem i programem a ten mówi mi że czujnik temp parownika od klimy ja otwieram mu klape i pytam czy widzi tu klime a on oczy wywala i że 4 dychy za podłączenie do kompa. Postukałem palcem po czole i odjechałem. Nawet mnie nie próbował zatrzymać o te 4 dychy
[ Dodano: 2012-03-21, 19:42 ]
Hmm.... Teraz doczytałem że tico nie wiem jak silniki czy te same..... Odstawiam browar na jakiś czas
[ Dodano: 2012-03-21, 19:42 ]
Hmm.... Teraz doczytałem że tico nie wiem jak silniki czy te same..... Odstawiam browar na jakiś czas
Jesteś bardzo wiele wart jeśli walczysz ze swoimi słabościami.
Tak, tylko ze w Tico jest bardziej archaiczny system.Z tego co pamietam to jest tam klasyczny rozdzielacz zaplonu,ktory tez wypadalo by sprawdzic.Hummer130 pisze:kiedyś miałem matizka i miałem problem z aparatem zapłonowym.... Tam jes taki obracający się talerz z otworami i te otwory wirują sobie w fotokomórce która zlicza przerwy i ustalaja kolejność zapłonu i jak zaczął mi wariować typu nierówne obroty zuzycie paliwa brak mozy albo za duze obroty; okazało się że ta fotokomóra padła. ten błąd odrazu wychodzi po podłączeniu ori kompa bo tak to bzdury pokazują. Pojechałem do jakiegoś gościa z lapkiem i programem a ten mówi mi że czujnik temp parownika od klimy ja otwieram mu klape i pytam czy widzi tu klime a on oczy wywala i że 4 dychy za podłączenie do kompa. Postukałem palcem po czole i odjechałem. Nawet mnie nie próbował zatrzymać o te 4 dychy
Mobil: President jackson 2 / Megawat 4000
Baza: President Lincoln / Sirio GejMajster
QTH : JO00DT
Baza: President Lincoln / Sirio GejMajster
QTH : JO00DT
Też mam tico, ten sam problem przerabiałem.
U mnie do wymiany poszło począwszy od dziurawego baku i przewodów po uszczelkę pod gaźnik + filtr powietrza, świece, przewody + rozdzielacz. Kąt wyprzedzenia zapłonu ustawiłem sobie sam na lampie jedynie skład mieszanki podjechałem do pierwszego lepszego warsztatu co gaz zakładają i mi ustawił miałem lekko za bogatą. W sumie ustawiałem ją sobie sam ale minimalnie przesadziłem. Autko odzyskało właściwości jezdne i dużo mniej pali
U mnie do wymiany poszło począwszy od dziurawego baku i przewodów po uszczelkę pod gaźnik + filtr powietrza, świece, przewody + rozdzielacz. Kąt wyprzedzenia zapłonu ustawiłem sobie sam na lampie jedynie skład mieszanki podjechałem do pierwszego lepszego warsztatu co gaz zakładają i mi ustawił miałem lekko za bogatą. W sumie ustawiałem ją sobie sam ale minimalnie przesadziłem. Autko odzyskało właściwości jezdne i dużo mniej pali
Mobil 1: JFK II + sirio 5000 Turbo
Mobil 2: Onwa MK3 + wzmocnienie od Mayor7 + DV27S
Baza: Jackson I + K-po EC-2018 + FRQ-8FC + ESP-20 + Solarcon A99
Mobil 2: Onwa MK3 + wzmocnienie od Mayor7 + DV27S
Baza: Jackson I + K-po EC-2018 + FRQ-8FC + ESP-20 + Solarcon A99
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-03-19, 20:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Koledzy to o czym piszecie zostało już zrobione, nie mam już czego wymieniać a wynik z analizatora pokazuje wyraźnie CO 7,19 na wolnych obrotach. Jedyne co potrzebuje to namiary na analizator.
zbikq dzięki za podpowiedź z tym żeby udać się do gazownika i ustawić!
zbikq dzięki za podpowiedź z tym żeby udać się do gazownika i ustawić!
Super Cheetah + Sirio AS100
Tico4Ever!
Tico4Ever!
Sadze ze cos jest nie tak z gaznikiem, CO jest nie naturalnie zawysokie.Wszystko wskazuje na nadmierny luz osi przepustnicy, czyli wymiana gaznika na nowy.
Btw do regulacji CO w Tico potrzebny jest bardzo maly srubokret, max 3cm.
Btw do regulacji CO w Tico potrzebny jest bardzo maly srubokret, max 3cm.
Mobil: President jackson 2 / Megawat 4000
Baza: President Lincoln / Sirio GejMajster
QTH : JO00DT
Baza: President Lincoln / Sirio GejMajster
QTH : JO00DT
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-03-19, 20:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
drovid może tak być, dlatego jeżeli próba regulacji nie pomoże to wtedy wymienię.
natomiast co do BTW, to mały śrubokręt jest potrzebny do regulacji biegu jałowego, do regulacji mieszanki jest bardzo fajny dostęp od góry, koreańce wymyślili sprytnie przedłużkę.
natomiast co do BTW, to mały śrubokręt jest potrzebny do regulacji biegu jałowego, do regulacji mieszanki jest bardzo fajny dostęp od góry, koreańce wymyślili sprytnie przedłużkę.
Super Cheetah + Sirio AS100
Tico4Ever!
Tico4Ever!