Regulamin

Nieznajomość prawa szkodzi. Przeczytaj.

Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator

Marek
Posty: 10456
Rejestracja: 2009-10-19, 20:43
Lokalizacja: Jastrzębie

Regulamin

Post autor: Marek »

Na http://www.cb-forum.pl" onclick="window.open(this.href);return false; kategorycznie zabrania się:

1.
1.Umieszczania treści obraźliwych lub oszczerczych względem KOGOKOLWIEK. Dotyczy to w szczególności:
a) wypowiedzi skierowanych do innych użytkowników forum,
b) wypowiedzi skierowanych do osobowości prawnych, grup wyznaniowych, mniejszości rasowych, seksualnych etc.
Każdy jest traktowany tak samo, nie ma wyjątków!

2. Umieszczania treści wulgarnych, przez co rozumie się:
a) przemoc,
b) pornografię,
c) treści drastyczne.

3. Umieszczania treści niezgodnych z polskim prawem (nieujętych w punktach 1-3), np. propagowania niedozwolonych substancji/praktyk, rozważania sposobów oszukiwania firm/instytucji.

4.
Posiadania więcej niż jednego konta na forum. Złamanie tego punktu równa się zablokowaniem obu kont.

5. Reklamowania czegokolwiek w jakiejkolwiek formie bez zgody administracji forum .

6. W sprawach nie uregulowanych regulaminem lub niejasnych ostateczna decyzje podejmuje jeden z trzech administratorów ( ten który pierwszy zainteresuje się sprawą lub jest na forum ) .
:!:

2. Użytkownik zobowiązany jest dbać o porządek na forum; w tym celu należy:

1. Unikać zakładania wątków dotyczących tematów wielokrotnie już omówionych i/lub kwestii uznawanych na forum za oczywiste. By tego uniknąć, należy:
a) użyć wyszukiwarki forum. Ilość tematów na forum jest ogromna i istnieje duża szansa, że ktoś zadał już pytanie, które chcesz zadać Ty.
b) poszukać samodzielnie odpowiedzi za pomocą wyszukiwarki forumowej oraz popularnych wyszukiwarek internetowych, np. Google.
c) upewnić się, że rozwiązanie problemu nie znajduje się w zasięgu ręki w postaci instrukcji do danego urządzenia/programu, bądź użytkownika.

2. Unikać powielania istniejących już wątków. Przed założeniem wątku dotyczącego jakiegoś aktualnego zagadnienia sprawdź na kilku ostatnich stronach w danym dziale, czy topik na ten temat nie został już założony.

3. Nowe wątki zakładać w odpowiednich działach. Każdy z działów ma opis określający jego tematykę. Jeżeli nie masz pewności, który dział jest najodpowiedniejszy dla Twojego tematu, umieść go tam, gdzie według Ciebie pasuje najlepiej - najwyżej zostanie przeniesiony przez moderatora.

4. Powstrzymywać się przed umieszczaniem podobnych tematów/postów w kilku miejscach jednocześnie. Takie postępowanie jest postrzegane jako zaśmiecanie forum. Jeżeli wracasz do jakiegoś zagadnienia, dopisz się w swoim poprzednim topiku (w którym była o tym mowa) zamiast zakładać nowy.

5. Wątki tytułować konkretnie, w sposób mówiący w skrócie o tym, czego dotyczą - czyli nie: "Pomocy!", "Co się dzieje?", "Pilne!" etc. Pamiętaj, że nadając topikowi konkretny tytuł, ułatwiasz innym korzystanie z forum i jednocześnie zwiększasz swoje szanse na uzyskanie oczekiwanej odpowiedzi.

6. Unikać zbaczania z głównego tematu wątku, ze szczególnym uwzględnieniem osobistej wymiany zdań (sprawy prywatne należy załatwiać przez PW/gg/e-mail).

7. Powstrzymywać się od nadmiernego wyrażania dezaprobaty z powodu tematu wątku, poziomu czyjeś wypowiedzi etc. Jeżeli uważasz, że czyjś post narusza regulamin lub prowokuje do tego innych, proponujemy zgłosić go administratorowi/moderatorowi.

8. Powstrzymywać się od zamieszczania postów nic niewnoszących do dyskusji, np. o treści "lol", "zgadzam się w pełni z przedmówcą" "x2" "x3", oraz postów będących wyłącznie powtórzeniem informacji podanych już w wątku przez innego uczestnika forum. Niedozwolone jest umieszczanie postów o treści "Było!", "Szukaj!" bez podania pytającemu dokładniejszych wskazówek (np. linka do tematu, w którym dane zagadnienie było omawiane, lub haseł pomocnych przy korzystaniu z wyszukiwarki forum/internetowej).

9. Podpis nie może zawierać treści rasistowskich, pornograficznych, przekleństw lub obraźliwych nie tylko dla użytkowników forum. Niedostosowanie się grozi usunięciem podpisu i otrzymaniem ostrzeżenia.

10. Umieszczanie jakichkolwiek reklam w podpisie lub reklamowanie innych serwerów na ShoutBox'ie jest niedozwolone i będzie surowo karane. Taki podpis po zauważeniu przez moderatora/administratora forum zostanie automatycznie usunięty, a właściciel dostanie ostrzeżenie za nieznajomość regulaminu.

11. Zakaz dublowania tematów w działach Download.


12. Na forum dozwolone jest umieszczanie artykułów/poradników z innych witryn internetowych jednak za zgodą autora. W takich przypadkach należy podać źródło poradnika/artykułu z zaczerpniętej strony. Za brak podania źródła lub przywłaszczenia sobie poradnika/artykułu grozi jedno ostrzeżenie.



3. Twoje konto na forum:

1. Konto należy tylko i wyłącznie do Ciebie, nie odpowiada za nie administracja forum cb-forum.pl.
2. Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przetwarzanie danych podanych we formularzu oraz otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail.
3. Jeżeli nie otrzymałeś maila aktywującego konto na forum, skontaktuj się z wybranym ADMINISTRATOREM.
4. Jeśli chcesz usunąć swoje konto skontaktuj się z Administratorem.

5. CBF nie posiada systemu rangowania zależnego od ilości napisanych postów
Ostatnio zmieniony 2012-10-22, 22:55 przez Marek, łącznie zmieniany 10 razy.
[you] najlepsze w tym forum jest to ze posiada takiego użytkownika jak [you]

Forum to nie agencja towarzyska-NIE DOGODZIMY KAŻDEMU !!
[scroll]Marek iyi gunler ve allaha emanet ol . Salam alejkum.[/scroll]
Zablokowany

Wróć do „Regulamin CB-forum.”