najlepiej ale na początek o ile zakłucenia są delikatne może sprawdzić czy nie ustąpia poprostu po pociągnięciu zasilania z akumulatora. jeśli nie ustąpią do końca, wtedy można pokusić się o zakup ekranowanego przewodu który jest dostępny bez problemujanuwojt pisze:Najlepiej kablem ekranowanym
Nissan Micra K11 problem z zakłuceniami
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
- cassiopeia
- Posty: 6364
- Rejestracja: 2011-03-26, 23:06
- Znak/ranga: 161CBF081
- Lokalizacja: Kalisz - najstarsze miasto w Polsce
- Has thanked: 3 times
- Kontakt:
master2991 pisze:obudowa umasiona jest
Myślę, że ten tajemniczy zabieg 'umasiania' mógł najwięcej pomóc
A tak na poważnie to najważniejsze, że Ty jesteś zadowolony. Ja bym tego do auta nie wsadził, ale jeden lubi ogórki...
The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is a history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift... That's why it is called the present.
.
.
Każdy od czegoś zaczynał. Ja np. od Alana 109... Jak zaczniesz bawić się coraz lepszymi radiami to będziesz wiedział dlaczego ludzie mają alergię na 'titaja'master2991 pisze:Powiem ci że to słowo znalazłem na "instrukcji obsługi filtra przeciw zakłóceniowego" pierwszy raz się z tym słowem spotkałem i mi się spodobało Spoko jak się trochę podszkolę, nauczę obsługiwać to pomyślę o czymś lepszym, na razie to ja jestem jak ten ogórek - zielony.
The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is a history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift... That's why it is called the present.
.
.
Wiesz przytoczę cytat kogoś z tego forum "radio nie komórka, musi szumieć" Powiem ci że od dziecka wsłuchiwałem się w mnóstwo radioodbiorników starych ,nowych, dobrych i beznadziejnych ,teraz sam stawiam pierwsze kroki i bardzo dziękuje wam za pomoc. Zrobię fotki jak tylko wszystko ładnie poskręcam :)
Moja żona posiadała kiedyś takie auto jak Twoje. Zakłócenia również występowały skutecznie niwelując przyjemność korzystania z radia ( antena była zamontowana na stałe w dziurze w dachu , zasilanie szło bezpośrednio z akumulatora ) . W aucie w ramach testów było podłączonych kilka różnych sprzętów , począwszy od U520 , poprzez alana 18 , następnie był president james - z tych trzech najlepiej sobie poradził alan 18 , niemniej po podpięciu pod całość alana 87 , następnie presidenta Jacksona I , dopiero wówczas można było odnieść wrażenie , że charakterystyczne "burczenie" ustępuje . Osobiście , najmilej wspominam alana 87 , na mój gust najlepiej sobie poradził z zakłóceniami . Tak jak wspomniałeś , to Twoje początki , sam staraj się testować , prowadzić doświadczenia i przekonasz się , że znajdziesz to , czego szukasz . Od czegoś zawsze trzeba zacząć , każdy ma inny gust , nowe nie zawsze oznacza lepsze Powodzenia w dalszej przygodzie z radiem i w odkrywaniu przyjemności z jego użytkowania
Miejsce wybrane najlepsze z możliwych. Radio ładnie wkomponowane, deska nieuszkodzona i niepodrapana.master2991 pisze:Montaż radia nareszcie ukończony
Szkoda, że jest to radio, jakie jest. Jego protoplastą był Alan 48 Plus Multi, którego miałem, ale jego też nie polecam nikomu. Druga strona medalu jest taka, że trzeba zacząć od czegoś, bo każdy musi przejść "swoją drogę" i uczyć się na swoich błędach.
Mi się podoba i oby tak dalej.
Do usłyszenia.
Adam
Montaż miodzio
Święte słowa.AdamB pisze:Szkoda, że jest to radio, jakie jest. (...) trzeba zacząć od czegoś, bo każdy musi przejść "swoją drogę" i uczyć się na swoich błędach.
Mobil
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000
UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000
UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m