E46 by bigos
Moderatorzy: Hasan-Łódź, Krecik, Moderator
- Deiksowiec
- Posty: 433
- Rejestracja: 2013-12-30, 23:03
- Lokalizacja: Daleka kraina
E46 by bigos
Takie montaże lubię, prosto, wygodnie, skutecznie. Konkret bez zbędnego przerostu formy nad treścią.
E46 by bigos
Prosto i (prawie) estetycznie.
Mobil
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000
UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
CB: JMC Supercom 400 / RSN4001A / Turbo 2000
UKF: Yaesu FT-7800, Yaesu FT-2500M, Yaesu VX-6 / Yagi DK7ZB 2m/70cm 4+5 el., MA-1300, HB9CV, SG-7900, CA285L
KF: Kacper II, KPO DX5000 v6 / LW 20,5 m
E46 by bigos
Dziękuje za opinie
Co do pytań to:
- klapa otwiera się na 90% i tam ma idealny środek ciężkości więc bacik nie uderza w dach, trzeba troszkę bardziej się nachylić (to sedan więc i tak trzeba), wrzucę fotki jak to wygląda
- kable idą górą w bagażniku i przechodzą w boczek tylnej kanapy, którym wchodzą pod jej siedzisko. Stamtąd kawałek na widoku pod dywanik - siedzenie pasażera - znów dywanik i prosto do radyjka. Widoczne jest może 20 cm kabla. Docelowo montaż planuje puścić lewą stroną jak najdalej od zasilana el.
Fotki dorzucę również dziś jak to na teraz wygląda, przekładka w trakcie wizyty u elektryka razem z zasilaniem pójdzie.
- Antenka taka jak w podpisie jak już wspomniano zakup tylko i wyłącznie KNTR cena jest tajemnicą biznesową ale podobna do Dominatorka
- Na dachu wyglądała by średnio no i tylko magnes ze względu na szklany szyberdach;/ (powierzchnia metalowa dachu przez to jest niewiele większa od klapy - zyskałbym tylko na wysokości anteny) Turbinka jeździła na dachu i klapie i nie było znacznej różnicy (moja była używana może tu leży problem) - na dachu trochę lepiej się stroiła.
Nastąpiło kilka zmian ---> kierunek do przodu;]
1. Naprawiłem mikrofonik, wystarczyło zmasować metalową płytkę i nadaje jak ta lala
Edit: Mimo że już nie sprzęga, respondenci nadal meldują gorszą jakość i mniejszą głośność modulacji w stosunku do fabrycznego
Na razie wracam do Bearcata
2. Znajomy jest w branży komunikacyjnej i miał dostęp do głośniczków motoroli, w ten sposób po cenie 0.5l Łiski nabyłem głośnik zewn.
Niestety nadal wszystkie kable na wierzchu i głośnik lata luzem pod siedzeniem, jak w rumuńskim radiowozie
Znalazłem parę metrów kabla i jutro finalny etap. Podepnę radyjko pod aku zainstaluje głośnik a jego kabelki pójdą pod tunelem środkowym.
Co do pytań to:
- klapa otwiera się na 90% i tam ma idealny środek ciężkości więc bacik nie uderza w dach, trzeba troszkę bardziej się nachylić (to sedan więc i tak trzeba), wrzucę fotki jak to wygląda
- kable idą górą w bagażniku i przechodzą w boczek tylnej kanapy, którym wchodzą pod jej siedzisko. Stamtąd kawałek na widoku pod dywanik - siedzenie pasażera - znów dywanik i prosto do radyjka. Widoczne jest może 20 cm kabla. Docelowo montaż planuje puścić lewą stroną jak najdalej od zasilana el.
Fotki dorzucę również dziś jak to na teraz wygląda, przekładka w trakcie wizyty u elektryka razem z zasilaniem pójdzie.
- Antenka taka jak w podpisie jak już wspomniano zakup tylko i wyłącznie KNTR cena jest tajemnicą biznesową ale podobna do Dominatorka
- Na dachu wyglądała by średnio no i tylko magnes ze względu na szklany szyberdach;/ (powierzchnia metalowa dachu przez to jest niewiele większa od klapy - zyskałbym tylko na wysokości anteny) Turbinka jeździła na dachu i klapie i nie było znacznej różnicy (moja była używana może tu leży problem) - na dachu trochę lepiej się stroiła.
Nastąpiło kilka zmian ---> kierunek do przodu;]
1. Naprawiłem mikrofonik, wystarczyło zmasować metalową płytkę i nadaje jak ta lala
Edit: Mimo że już nie sprzęga, respondenci nadal meldują gorszą jakość i mniejszą głośność modulacji w stosunku do fabrycznego
Na razie wracam do Bearcata
2. Znajomy jest w branży komunikacyjnej i miał dostęp do głośniczków motoroli, w ten sposób po cenie 0.5l Łiski nabyłem głośnik zewn.
Niestety nadal wszystkie kable na wierzchu i głośnik lata luzem pod siedzeniem, jak w rumuńskim radiowozie
Znalazłem parę metrów kabla i jutro finalny etap. Podepnę radyjko pod aku zainstaluje głośnik a jego kabelki pójdą pod tunelem środkowym.
Frankenstein MOBIL...
Intek Multicom 3230 by Ostafo | Densei EC-2002 KNKTR | Solarcon 1,2k | Motorola RSN4001a
Intek Multicom 3230 by Ostafo | Densei EC-2002 KNKTR | Solarcon 1,2k | Motorola RSN4001a
E46 by bigos
Pogoda nie była po mojej stronie ale finalnie zakończyłem montaż instalacji cb;p
Kable schowane, motorola zamontowana, zasilanie poszło z aku.
Wygląda to mniej więcej tak:
Przepraszam za mega syf w aucie i jakość fotek ale miałem ciężki weekend i dużo jeżdżenia oraz totalny brak czasu na sprzątanie, fotki robione telefonem.
Kable schowane, motorola zamontowana, zasilanie poszło z aku.
Wygląda to mniej więcej tak:
Przepraszam za mega syf w aucie i jakość fotek ale miałem ciężki weekend i dużo jeżdżenia oraz totalny brak czasu na sprzątanie, fotki robione telefonem.
Frankenstein MOBIL...
Intek Multicom 3230 by Ostafo | Densei EC-2002 KNKTR | Solarcon 1,2k | Motorola RSN4001a
Intek Multicom 3230 by Ostafo | Densei EC-2002 KNKTR | Solarcon 1,2k | Motorola RSN4001a
E46 by bigos
Aktualizacja fotek dla obecnego sprzętu:
Radio: Intek Multicom 3230 po poprawkach w Ostafo (panel przedni od tricoma 444, mój był w słabym stanie)
Antena: B/Z Solarcon 1,2k na uchwycie (zdjęcie pokazuje jak otwiera się klapa, w tej pozycji jest stabilna)
Mikrofon: Densei EC-2002 Knktr
Głośnik: B/Z Motorola RSN4001a
Radio: Intek Multicom 3230 po poprawkach w Ostafo (panel przedni od tricoma 444, mój był w słabym stanie)
Antena: B/Z Solarcon 1,2k na uchwycie (zdjęcie pokazuje jak otwiera się klapa, w tej pozycji jest stabilna)
Mikrofon: Densei EC-2002 Knktr
Głośnik: B/Z Motorola RSN4001a
Frankenstein MOBIL...
Intek Multicom 3230 by Ostafo | Densei EC-2002 KNKTR | Solarcon 1,2k | Motorola RSN4001a
Intek Multicom 3230 by Ostafo | Densei EC-2002 KNKTR | Solarcon 1,2k | Motorola RSN4001a
E46 by bigos
Obróć radio. Będziesz miał czytelny wyświetlacz. To że do góry nogami będziesz widział przeszkadza przez chwilę. Potem się przyzwyczaisz.
A jak wrażenia z użytkowania?
A jak wrażenia z użytkowania?
E46 by bigos
Pomyślę, tak jak jest jest całkiem ok
Użytkowo jestem mega zadowolony. Mimo że antena tylko 1,5M to co po chwilę biję swoje rekordy odległych łączności w am. Zacząłem już zabawę w ssb i tu radio wymaga wprawy w dostrajaniu, pewnie dlatego że jest mega wąskie. Dobrze że nie rozblokowałem clarifajera tylko dodałem przełącznik z boku między zera i piątki.
Co do wąskości to dopiero się przyzwyczaiłem. Jest węższe od Herberta czy Jacksona...
Żadnych ruskich ani makaronów nie słychać. Ostatnio w trasie przesiadłem się do kumpla z M tech 3 i nie wierzyłem, nie dało się używać bez przytlymienia odbiornika tak że słychać było tylko na dwie krzyżówki wróciłem do mojego auta i błoga cisza.
Jedyne wady to to że nadal słychać moją nagrzewnice, ale do tej pory żadne radio jej nie podołało oraz sq, które trochę tnie słabsze komunikaty jak jest mocniej przykręcone to akurat mały problem bo większość czasu radio jest rozkręcone na maxa, czasem lekko sq pokręce, w porównaniu do u78/wilson to tyle co nic.
Generalnie jestem bardzo zadowolony. Radio zostanie u mnie na długo lub na zawsze.
Za niedługo napiszę coś więcej jak będę miał komputer, bo z telefonu słabo
Użytkowo jestem mega zadowolony. Mimo że antena tylko 1,5M to co po chwilę biję swoje rekordy odległych łączności w am. Zacząłem już zabawę w ssb i tu radio wymaga wprawy w dostrajaniu, pewnie dlatego że jest mega wąskie. Dobrze że nie rozblokowałem clarifajera tylko dodałem przełącznik z boku między zera i piątki.
Co do wąskości to dopiero się przyzwyczaiłem. Jest węższe od Herberta czy Jacksona...
Żadnych ruskich ani makaronów nie słychać. Ostatnio w trasie przesiadłem się do kumpla z M tech 3 i nie wierzyłem, nie dało się używać bez przytlymienia odbiornika tak że słychać było tylko na dwie krzyżówki wróciłem do mojego auta i błoga cisza.
Jedyne wady to to że nadal słychać moją nagrzewnice, ale do tej pory żadne radio jej nie podołało oraz sq, które trochę tnie słabsze komunikaty jak jest mocniej przykręcone to akurat mały problem bo większość czasu radio jest rozkręcone na maxa, czasem lekko sq pokręce, w porównaniu do u78/wilson to tyle co nic.
Generalnie jestem bardzo zadowolony. Radio zostanie u mnie na długo lub na zawsze.
Za niedługo napiszę coś więcej jak będę miał komputer, bo z telefonu słabo
Frankenstein MOBIL...
Intek Multicom 3230 by Ostafo | Densei EC-2002 KNKTR | Solarcon 1,2k | Motorola RSN4001a
Intek Multicom 3230 by Ostafo | Densei EC-2002 KNKTR | Solarcon 1,2k | Motorola RSN4001a